Na początku listopada informowaliśmy o wprowadzeniu platformy Facebook Deals. Dostępna do tej pory tylko dla mieszkańców USA ma zostać dziś wprowadzona do Europy.
Deals jest integralną częścią funkcji Facebook Places, która umożliwia „logowanie się” w różnych miejscach oraz powiadamianie o tym swoich znajomych. Wraz z uruchomieniem Deals użytkownicy serwisu społecznościowego mogą nie tylko „meldować się” w odwiedzanych miejscach, ale jednocześnie korzystać ze specjalnie przygotowanych ofert. Aby uzyskać dostęp usługi należy skorzystać z aplikacji dla telefonów lub z mobilnej wersji serwisu (touch.facebook.com).
W momencie startu Facebook podpisał umowę z 22 partnerami (m.in. firmy Gap, H&M czy McDonald’s). Platforma Deals dostępna była jednak wyłącznie dla mieszkańców USA. Według nieoficjalnych doniesień, szefowie Facebooka mają ogłosić dziś rozszerzenie jej zasięgu o kraje europejskie.
Jak donoszą źródła The Telegraph, w europejski start przedsięwzięcia zaangażować ma się sporo firm z branży odzieżowej i gastronomicznej. Sukces gwarantować ma natomiast coraz większa liczba osób korzystających z mobilnych wersji popularnego serwisu społecznościowego.
Nie wiemy czy platforma Deals pojawi się także w Polsce. Szczegóły poznać mamy podczas specjalnej konferencji, która odbędzie się dziś w Londynie. Przedstawiciele serwisu odmawiają komentarzy w tej sprawie.
[Aktualizacja] Zgodnie z naszymi doniesieniami Facebook Deals pojawił się w Europie. W pierwszej kolejności udostępniony został mieszkańcom Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch oraz Hiszpanii. Nie wiadomo czy i kiedy pojawi się w Polsce.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.