Jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych – Facebook – uruchomił hiszpańskojęzyczną wersję swojej witryny – podał Mashable.
Jest to skutek trwających od kilku miesięcy tłumaczeń. Aby aktywować nową opcję należy przejść do ustawień konta, wybrać zakładę „Language” i tam zmienić na „Espanol”. Od poniedziałku użytkownicy z Hiszpanii i krajów latynoskich (jest ich około 2,8 miliona) będą oglądać witrynę Facebooka domyślnie w swoim ojczystym języku.
Właściciele społeczności skłonili do pracy nad tłumaczeniem prawie 1,5 tysiąca wolontariuszy – zwykłych użytkowników, którzy znają hiszpański – stwierdził TechCrunch. Każdy przerobił jakiś określony fragment witryny – rekordzista aż 3% strony. Ta strategia różni się od podejścia największego rywala Facebooka, serwisu MySpace, który otwiera biura w różnych krajach zatrudniając profesjonalistów.
W najbliższych tygodniach ruszą wersje niemiecka i francuska Facebooka.
Źródło: Mashable/TechCrunch
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.