W kwietniu 2008 roku Facebook miał na całym świecie więcej unikalnych użytkowników niż MySpace. W ten sposób stał się największym serwisem społecznościowym w internecie – podał TechCrunch.
Facebookowy potwór rozrastał się ostatnio w zastraszającym tempie. Rok temu miał 40 mln UU, w październiku 2007 już 80 mln. Teraz przebił barierę 115 milionów, w okolicach której od dłuższego czasu znajdowało się MySpace.
Większość rozwoju Facebook zawdzięcza jednak użytkownikom spoza USA. W Stanach MySpace nadal dominuje (72 mln UU kontra 36 mln UU). Z 75 milionów nowych użytkowników, którzy przybyli Facebookowi w ciągu ostatniego roku, tylko 13 mln pochodziło z USA.
MySpace jednak nie poddaje się. Właśnie poinformowało o pracach nad nowym graficznym layoutem. Różnice nie są duże, ale ogólnie witryna jest ładniejsza, ma dodatkowe funkcje nawigacyjne i wyszukujące. Zmiany zostaną wprowadzone w przyszłym tygodniu – napisał CNET.
Źródło: TechCrunch/CNET
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.