Facebook udostępnia wszystkim użytkownikom nowy widok profili – Timeline (Oś czasu). To nie tylko wizualna zmiana; to nowa filozofia prezentowania własnej historii.
Timeline to znaczna zmiana nie tylko w wyglądzie, ale przede wszystkim filozofii wykonania i prezentacji profili użytkownika. Ma to być multimedialna historia życia danej osoby, od jej narodzin, aż po ostatnie aktywności. Szczególnie podkreślane mają być najważniejsze wydarzenia.
Nowy wygląd zaprezentowany został we wrześniu, na konferencji f8. Nie padł wtedy konkretny termin jego wprowadzenia, przez długi czas pojawić miał się „w nadchodzących tygodniach”. Wcześniejszy dostęp otrzymali twórcy aplikacji, użytkownicy zarejestrowani jako deweloperzy. Według danych Facebooka do 10 listopada z Timeline korzystało 1,5 mln osób.
Obecnie nowy wygląd wprowadzany jest dla wszystkich użytkowników serwisu.
Przez pierwszych 7 dni po rozpoczęciu korzystania z osi czasu tylko Ty będziesz widzieć jej zawartość. Dzięki temu masz możliwość dopracowania osi tak, by wyglądała w sposób, w jaki chcesz, aby widzieli ją inni – czytamy na stronach serwisu.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...