Facebook udostępnia wszystkim użytkownikom nowy widok profili – Timeline (Oś czasu). To nie tylko wizualna zmiana; to nowa filozofia prezentowania własnej historii.
Timeline to znaczna zmiana nie tylko w wyglądzie, ale przede wszystkim filozofii wykonania i prezentacji profili użytkownika. Ma to być multimedialna historia życia danej osoby, od jej narodzin, aż po ostatnie aktywności. Szczególnie podkreślane mają być najważniejsze wydarzenia.
Nowy wygląd zaprezentowany został we wrześniu, na konferencji f8. Nie padł wtedy konkretny termin jego wprowadzenia, przez długi czas pojawić miał się „w nadchodzących tygodniach”. Wcześniejszy dostęp otrzymali twórcy aplikacji, użytkownicy zarejestrowani jako deweloperzy. Według danych Facebooka do 10 listopada z Timeline korzystało 1,5 mln osób.
Obecnie nowy wygląd wprowadzany jest dla wszystkich użytkowników serwisu.
Przez pierwszych 7 dni po rozpoczęciu korzystania z osi czasu tylko Ty będziesz widzieć jej zawartość. Dzięki temu masz możliwość dopracowania osi tak, by wyglądała w sposób, w jaki chcesz, aby widzieli ją inni – czytamy na stronach serwisu.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.