Jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych – Facebook – wprowadził nowe zasady dotyczące tworzenia i dystrybucji aplikacji. Celem jest pokonanie spamerów – pisze Mashable.
Uregulowania będą obowiązywać od 17 czerwca. Deweloperzy zyskają jasne i przejrzyste zasady dotyczące działania facebookowych wtyczek. Dwie najważniejsze normy brzmią:
– Twórcy muszą zadbać o to, aby użytkownicy wykonywali wszystkie czynności świadomie. Zabronione jest stosowanie automatyzowanie procesów, np. wysyłanie powiadomień o funkcjach aplikacji do wszystkich znajomych danej osoby tuż po uruchomieniu.
– Powiadomienia muszą być opcjonalne, a użytkownik powinien sam tworzyć listę odbiorców.
Trzecie postanowienie jest dość dziwaczne:
– Użytkownicy nie mogą być zaskoczeni skutkami swoich działań.
Programiści, którzy złamią zasady mogą zostać ukarani, na przykład usunięciem wtyczki z Facebooka. Uderzy to głównie w dużych dostawców aplikacji, którzy wykorzystują swoje produkty w celach promocyjnych.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.