Facebook Camera – nowa aplikacja mobilna serwisu społecznościowego ma dziś swoją premierę. Czy będzie ona konkurencją dla aplikacji Instagram?
Serwis Facebook udostępnił 24 maja własną darmową aplikację fotograficzną dla iPhone`ów, co ogłosił na swojej stronie internetowej. Nosi ona nazwę Facebook Camera i łączy się bezpośrednio z kontem użytkownika. Umożliwia wysyłanie zdjęć, komentowanie, tagowanie oraz przycinanie i obrabianie. Użytkownik może w jednym miejscu przeglądać wszystkie zdjęcia dodane przez jego znajomych. Za pośrednictwem aplikacji można udostępnić kilka zdjęć na raz w serwisie, zamiast publikować je pojedynczo.
Program fotograficzny serwisu Facebook to kolejny krok w jego rozwoju. Aplikacja jest w pełni zintegrowana z serwisem społecznościowym, pozwala na edycję wykonanych zdjęć przez użytkownika, w tym na dodawanie efektów do obrazów, nakładanie na nie filtrów czy kadrowanie. Można przypuszczać, że inspiracją do jej powstania była zakupiona niedawno przez firmę Facebook aplikacja mobilna Instagram.
Dziwić może fakt, że aplikacja Facebook Camera miała swoją premierę jeszcze przed sfinalizowaniem zakupu aplikacji mobilnej Instagram, bowiem Mark Zuckerberg nie otrzymał jeszcze ostatecznego pozwolenia regulatorów rynku na przeprowadzenie tej transakcji. Być może jednak jest to zabezpieczenie przed tym, aby właściciele serwisu nie pozostali z pustymi rękami, gdyby transakcja dotycząca aplikacji Instagram nie doszła ostatecznie do skutku. Zuckerberg zapowiada, że Instagram będzie rozwijany oddzielnie i nie jest planowana jego integracja z serwisem Facebook.
Aplikacja Facebook Camera jest dostępna dla anglojęzycznych użytkowników iPhone`ów w App Store.
zdjęcia: Facebook
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.