Facebook Camera – nowa aplikacja mobilna serwisu społecznościowego ma dziś swoją premierę. Czy będzie ona konkurencją dla aplikacji Instagram?
Serwis Facebook udostępnił 24 maja własną darmową aplikację fotograficzną dla iPhone`ów, co ogłosił na swojej stronie internetowej. Nosi ona nazwę Facebook Camera i łączy się bezpośrednio z kontem użytkownika. Umożliwia wysyłanie zdjęć, komentowanie, tagowanie oraz przycinanie i obrabianie. Użytkownik może w jednym miejscu przeglądać wszystkie zdjęcia dodane przez jego znajomych. Za pośrednictwem aplikacji można udostępnić kilka zdjęć na raz w serwisie, zamiast publikować je pojedynczo.
Program fotograficzny serwisu Facebook to kolejny krok w jego rozwoju. Aplikacja jest w pełni zintegrowana z serwisem społecznościowym, pozwala na edycję wykonanych zdjęć przez użytkownika, w tym na dodawanie efektów do obrazów, nakładanie na nie filtrów czy kadrowanie. Można przypuszczać, że inspiracją do jej powstania była zakupiona niedawno przez firmę Facebook aplikacja mobilna Instagram.
Dziwić może fakt, że aplikacja Facebook Camera miała swoją premierę jeszcze przed sfinalizowaniem zakupu aplikacji mobilnej Instagram, bowiem Mark Zuckerberg nie otrzymał jeszcze ostatecznego pozwolenia regulatorów rynku na przeprowadzenie tej transakcji. Być może jednak jest to zabezpieczenie przed tym, aby właściciele serwisu nie pozostali z pustymi rękami, gdyby transakcja dotycząca aplikacji Instagram nie doszła ostatecznie do skutku. Zuckerberg zapowiada, że Instagram będzie rozwijany oddzielnie i nie jest planowana jego integracja z serwisem Facebook.
Aplikacja Facebook Camera jest dostępna dla anglojęzycznych użytkowników iPhone`ów w App Store.
zdjęcia: Facebook
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.