Z pewnością wielu użytkowników Facebooka pragnęło choć raz mieć pod ręką przycisk „Nie lubię tego”, aby móc wyrazić negatywną opinię na temat opublikowanego zdjęcia czy tekstu. Okazuje się, że taki przycisk istnieje. Niestety nie jest dostępny dla wszystkich.
Firma Marka Zuckerberga odpierała już prośby użytkowników i oznajmiała, że przycisku „Dislike” na Facebooku nigdy nie będzie. Jednak wśród pracowników tego serwisu społecznościowego taki przycisk istnieje.
Facebook wykorzystuje przycisk „Dislike” w obiegu informacji wśród inżynierów pracujących w firmie. Pomysły lub cząstkowe efekty pracy poszczególnych członków zespołu są udostępniane w celu uznania ich za przydatne bądź nie. Przycisk „Dislike” stosowany wśród pracowników eliminuje więc złe wyniki pracy zespołu.
Chuck Rossi, jeden z inżynierów Facebooka, w wypowiedzi dla Businessweek powiedział, że przycisk z kciukiem skierowanym w dół jest częścią większego systemu oceniającego pracę inżynierów.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!