Z pewnością wielu użytkowników Facebooka pragnęło choć raz mieć pod ręką przycisk „Nie lubię tego”, aby móc wyrazić negatywną opinię na temat opublikowanego zdjęcia czy tekstu. Okazuje się, że taki przycisk istnieje. Niestety nie jest dostępny dla wszystkich.
Firma Marka Zuckerberga odpierała już prośby użytkowników i oznajmiała, że przycisku „Dislike” na Facebooku nigdy nie będzie. Jednak wśród pracowników tego serwisu społecznościowego taki przycisk istnieje.
Facebook wykorzystuje przycisk „Dislike” w obiegu informacji wśród inżynierów pracujących w firmie. Pomysły lub cząstkowe efekty pracy poszczególnych członków zespołu są udostępniane w celu uznania ich za przydatne bądź nie. Przycisk „Dislike” stosowany wśród pracowników eliminuje więc złe wyniki pracy zespołu.
Chuck Rossi, jeden z inżynierów Facebooka, w wypowiedzi dla Businessweek powiedział, że przycisk z kciukiem skierowanym w dół jest częścią większego systemu oceniającego pracę inżynierów.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.