Felietony Grzegorza Gortata i Karola Okrasy w serwisie Kultura Wirtualnej Polski

Opublikowano: 3 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Karol Okrasa „Kulturalnie i kulinarnie”. „Życie codzienne dwupłciowych u schyłku XX wieku” według Grzegorza Gortata. Serwis Kultura (kultura.wp.pl) otwiera nowy dział – Felietony
„Od początku założyliśmy, że serwis kultura.wp.pl będzie miejscem dla internautów spragnionych wiadomości prawdziwie kulturalnych. Staramy się przybliżać użytkownikom dokonania ludzi sztuki; osób uznanych i tych, które są dopiero na początku swojej drogi artystycznej. Aby wzbogacić naszą ofertę włączyliśmy właśnie do Kultury nowy dział, Felietony. Nawiązaliśmy współpracę ze znaną osobowością telewizyjną – Karolem Okrasą, który w cyklu ‘Kulturalnie i kulinarnie’ będzie pisał o szeroko pojętej kulturze konsumpcji oraz
z Grzegorzem Gortatem, który pod szyldem ‘Życie codzienne dwupłciowych u schyłku XX wieku’ spróbuje pobudzić naszą wyobraźnię i pokazać, jak pozostawione po nas ‘znaki czasu’ będą interpretowane za 1000 lat. – mówi Małgorzata Skrobecka, Redaktor Prowadzący Serwis Kultura – W planach mamy uruchomienie, w ramach działu Felietony, ‘Śpiewnika uczuć bliskoznacznych’. Nazwiska artystki, która ów słownik stworzy, nie możemy jednak w tej chwili zdradzić.”

Pod adresem kultura.wp.pl prezentowane są relacje z ważnych wydarzeń artystycznych, zapowiedzi koncertów, wystaw, festiwali, wernisaży, sylwetki twórców. Portal przedstawia też przewodnik po miastach – ich historię w pigułce, opis najważniejszych zabytków oraz zaznacza, na co warto w nich zwrócić szczególną uwagę. Użytkownicy znajdą tu również wiadomości kulturalne, wywiady z artystami, galerie zdjęć, repertuar teatrów, oper. Nowością jest dział „Domy aukcyjne”, ze wskazaniami dzieł sztuki, które w najbliższym czasie będzie można nabyć w drodze licytacji.

Sylwester KozakFelietony Grzegorza Gortata i Karola Okrasy w serwisie Kultura Wirtualnej Polski

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.