Ferrero z HYPERmedia

Opublikowano: 20 marca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma Ferrero, jeden z największych na rynku producentów słodyczy, ponownie zdecydowała się na współpracę z agencją interaktywną HYPERmedia (ISOBAR). Agencja wykonała stronę produktową dla nowego produktu Ferrero, cukierków odświeżających TIC TAC ICEGLOO.

Zadaniem HYPERmedia było dotarcie poprzez kanał internetowy do młodych, aktywnych ludzi w wieku 18-25 lat, którzy doświadczają marki poprzez rozrywkę w towarzystwie. Witryna www.icegloo.pl, to interaktywna wioska polarna, która w zabawny sposób prezentuje zalety nowych drażetek TIC TAC ICEGLOO.

Strona spełnia dwie funkcje. Przede wszystkim jest źródłem wiedzy o produkcie. W sekcji produktowej Eskimos, który jest również bohaterem reklamy telewizyjnej, wyjaśnia, czym jest xylitol, główny składnik nowych drażetek. Część rozrywkowa zawiera promocyjną grę interaktywną 'Wyścig psich zaprzęgów' i multimedialne gadżety.

Ferrero powierzyło HYPERmedia również przygotowanie kreacji do kampanii reklamowej online.

Witryna produktowa nowych drażetek TIC TAC ICEGLOO to kolejny projekt HYPERmedia dla Ferrero. W zeszłym roku agencja zajęła się stworzeniem dla TIC TAC witryny konkursowej, która była częścią dużej kampanii wizerunkowej tego brandu.

http://www.icegloo.pl

http://www.hypermedia.pl

Hanna LaskowskaFerrero z HYPERmedia

Podziel się!

O autorze

hania