FFCreation.com, agencja interaktywna, która zrealizowała już projekty dla takich marek jak Heyah, Nike, MTV, Sony, Winiary czy Danone została członkiem Interactive Advertising Bureau (IAB). Po szeregu sukcesów na rynku przyszedł czas na to, żeby podzielić się z innymi zebraną wiedzą i doświadczeniem.
IAB jest organizacją zrzeszającą portale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne, domy mediowe, firmy badawcze oraz osoby reprezentujące pozostałe dziedziny branży internetowej. Zajmuje się przede wszystkim promocją Internetu jako medium i monitorowaniem stanu rynku. Do IAB dołączyła też agencja interaktywna FFCreation.com, chcąc aktywnie działać na rzecz rynku internetowego w Polsce.
'Przyszedł czas, żebyśmy zaczęli dzielić się z innymi zgromadzoną wiedzą i doświadczeniem’ – mówi Marek Piotrowski Dyrektor Zarządzający FFCreation.com – 'Nie chodzi tylko o prestiżowe członkostwo w IAB, ale również o wypełnianie pewnej misji. Chcemy być wspierającym uczestnikiem wydarzeń na rynku internetowym, wnosząc ze sobą naszą kreatywność i potencjał’. Wkrótce IAB prawdopodobnie przekształci się w Związek Pracodawców Branży Internetowej, jest to niezbędna zmiana w rozwoju organizacji. FFCreation.com chce być w centrum tych przeobrażeń, aby mieć wpływ na ich ostateczny kształt i co za tym idzie wpływ na charakter rynku.
FFCreation ma szczególnie duże doświadczenie w dotarciu do młodego targetu. Tworzyła strategie i kreacje m.in. dla takich marek, jak Heyah, MTV, 5 minut Stop (Winiary), Danio (Danone), Magnum, Axe czy 3 Bit (Kraft). To właśnie umiejętność dotarcia do młodych odbiorców jest dużym atutem FFCreation.com, szczególnym wkładem, jaki może wnieść do IAB.
'Świadomość roli i możliwości Internetu wśród agencji reklamowych jest wciąż niewystarczająca. Internet jest niedoceniany i traktowany jak niechciane dziecko reklamy, a przecież jest kluczowym medium w dotarciu do wybranych grup celowych, szczególnie do młodzieży’ – tłumaczy Marek Piotrowski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.