FFCreation dla Danone, czyli metoda na Głodka

Opublikowano: 13 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

1 czerwca ruszyła strona internetowa serekdanio.pl przygotowana przez agencję interaktywną FFCreation. Atrakcyjna i kolorowa wizualizacja, zabawne rysunki komiksowe oraz specjalna interaktywna zabawka – 'Wydaj polecenie Małemu Głodkowi' to przepis, aby dotrzeć do szerokiej grupy internautów. Witryna serka Danio to pierwszy efekt rozpoczętej współpracy z firmą Danone.

Głównym założeniem strony internetowej jest promocja serków Danio poprzez Małego Głodka oraz jego przygody. Na stronie znajdują się grafiki i informacje o produktach Danio, Blog Głodka i szereg gadżetów (spoty TV, gadżety mobilne, wygaszacze oraz tapety). Dodatkową atrakcją jest sekcja Komiks, w której internauta może bliżej poznać postać Małego Głodka czytając o jego przygodach. Wszyscy zainteresowani mogą również pokierować losami Głodka biorąc udział w specjalnym konkursie na wymyślenie komiksu z przygodami naszego bohatera.

Odwiedzający stronę internetową każdy trafia na Interaktywną Zabawkę – ’Wydaj polecenie Małemu Głodkowi'. Internauta wpisując szereg poleceń takich jak: Uśmiechnij się, Daj Buziaka, czy Strasz – może obejrzeć Głodka w akcji. Mały Głodek postara się zadowolić każdego, robiąc różne miny i pozy, a także wydając z siebie specyficzne odgłosy. Głodka można również zawstydzić lub zdziwić – wydając komendę, której nie umie wykonać. Ilość poleceń, na które reaguje Głodek będzie się sukcesywnie zwiększać. Część poleceń jest ukryta i będzie się rozprzestrzeniać za pomocą marketingu wirusowego. Cała witryna serka Danio będzie na bieżąco rozwijana i aktualizowana. Strona w całości wykonana jest w technologii flash.

Uruchomienie strony internetowej wspiera reklamowa kampania internetowa prowadzona na czołowych polskich portalach takich jak Onet i Interia oraz komunikatorze Gadu – Gadu. Wśród form znajduje się m.in. interaktywny billboard, na który klikając użytkownik może wydać Głodkowi polecenie. Formy reklamowe będą pojawiać się na różnych stronach portali przez cały czerwiec.

http://www.serekdanio.pl

Sylwester KozakFFCreation dla Danone, czyli metoda na Głodka

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.