1 czerwca ruszyła strona internetowa serekdanio.pl przygotowana przez agencję interaktywną FFCreation. Atrakcyjna i kolorowa wizualizacja, zabawne rysunki komiksowe oraz specjalna interaktywna zabawka – 'Wydaj polecenie Małemu Głodkowi’ to przepis, aby dotrzeć do szerokiej grupy internautów. Witryna serka Danio to pierwszy efekt rozpoczętej współpracy z firmą Danone.
Głównym założeniem strony internetowej jest promocja serków Danio poprzez Małego Głodka oraz jego przygody. Na stronie znajdują się grafiki i informacje o produktach Danio, Blog Głodka i szereg gadżetów (spoty TV, gadżety mobilne, wygaszacze oraz tapety). Dodatkową atrakcją jest sekcja Komiks, w której internauta może bliżej poznać postać Małego Głodka czytając o jego przygodach. Wszyscy zainteresowani mogą również pokierować losami Głodka biorąc udział w specjalnym konkursie na wymyślenie komiksu z przygodami naszego bohatera.
Odwiedzający stronę internetową każdy trafia na Interaktywną Zabawkę – ’Wydaj polecenie Małemu Głodkowi’. Internauta wpisując szereg poleceń takich jak: Uśmiechnij się, Daj Buziaka, czy Strasz – może obejrzeć Głodka w akcji. Mały Głodek postara się zadowolić każdego, robiąc różne miny i pozy, a także wydając z siebie specyficzne odgłosy. Głodka można również zawstydzić lub zdziwić – wydając komendę, której nie umie wykonać. Ilość poleceń, na które reaguje Głodek będzie się sukcesywnie zwiększać. Część poleceń jest ukryta i będzie się rozprzestrzeniać za pomocą marketingu wirusowego. Cała witryna serka Danio będzie na bieżąco rozwijana i aktualizowana. Strona w całości wykonana jest w technologii flash.
Uruchomienie strony internetowej wspiera reklamowa kampania internetowa prowadzona na czołowych polskich portalach takich jak Onet i Interia oraz komunikatorze Gadu – Gadu. Wśród form znajduje się m.in. interaktywny billboard, na który klikając użytkownik może wydać Głodkowi polecenie. Formy reklamowe będą pojawiać się na różnych stronach portali przez cały czerwiec.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.