Globalny dostawca usług internetowych, ogłosił zawarcie umowy z Filmweb.pl, pozwalającej spółce medialnej na umieszczanie recenzji oraz zapowiedzi filmowych na AOL.pl, świeżo udostępnionej stronie internetowej, stworzonej dla polskich użytkowników.
Strona AOL Polska, oddana do użytku 12 grudnia 2007 roku, oferuje darmowe konta e-mail, komunikator internetowy AOL (AIM – AOL instant messaging), AOL Video, AOL Foto, Winamp Media Player, jako dodatek do informacyjnej zawartości portalu, w tym działów wiadomości oraz sport. Winamp oraz inne produkty i usługi AOL mają w Polsce ponad trzy miliony użytkowników miesięcznie. Filmweb będzie dostarczał treści dla kanału „Kino” na AOL.pl.
„Cieszymy się, że światowy gracz zdecydował się na współpracę z Filmweb.pl. Nasz serwis wyrobił sobie silną markę, którą docenił AOL. Jesteśmy dumni z tego, że tysiące naszych zarejestrowanych użytkowników buduje i rozwija olbrzymią bazę informacji filmowych, którą od teraz mamy zaszczyt udostępniać na obydwu serwisach” – mówi Artur Gortych, prezes Omnigence.
Umowa o udostępnieniu treści została podpisana przez Filmweb oraz AOL 5 listopada 2007 roku.
„Pozycja Filmweb.pl na polskim rynku jako największej bazy informacji o filmach i ludziach filmu jest niekwestionowana. Chcąc współpracować z najlepszymi i wiarygodnymi dostawcami treści nie mieliśmy wątpliwości, że Filmweb.pl będzie dobrym wyborem” – mówi Dana Dunne, CEO AOL na Europę.
Wejście na polski rynek jest częścią strategii rozwoju AOL w Europie. Do 2009 roku AOL planuje obsługiwać 17 różnych europejskich rynków. Ekspansja AOL na nowe rynki rozpoczęła się w styczniu otwarciem portalu dedykowanemu użytkownikom w Austrii. Od tego czasu AOL oddał do użytku portale w Belgii, Holandii, Włoszech, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, a teraz w Polsce. Polska jest pierwszym krajem Europy Centralnej, uwzględnionym przez AOL w swoim programie rozwoju.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.