Globalny dostawca usług internetowych, ogłosił zawarcie umowy z Filmweb.pl, pozwalającej spółce medialnej na umieszczanie recenzji oraz zapowiedzi filmowych na AOL.pl, świeżo udostępnionej stronie internetowej, stworzonej dla polskich użytkowników.
Strona AOL Polska, oddana do użytku 12 grudnia 2007 roku, oferuje darmowe konta e-mail, komunikator internetowy AOL (AIM – AOL instant messaging), AOL Video, AOL Foto, Winamp Media Player, jako dodatek do informacyjnej zawartości portalu, w tym działów wiadomości oraz sport. Winamp oraz inne produkty i usługi AOL mają w Polsce ponad trzy miliony użytkowników miesięcznie. Filmweb będzie dostarczał treści dla kanału „Kino” na AOL.pl.
„Cieszymy się, że światowy gracz zdecydował się na współpracę z Filmweb.pl. Nasz serwis wyrobił sobie silną markę, którą docenił AOL. Jesteśmy dumni z tego, że tysiące naszych zarejestrowanych użytkowników buduje i rozwija olbrzymią bazę informacji filmowych, którą od teraz mamy zaszczyt udostępniać na obydwu serwisach” – mówi Artur Gortych, prezes Omnigence.
Umowa o udostępnieniu treści została podpisana przez Filmweb oraz AOL 5 listopada 2007 roku.
„Pozycja Filmweb.pl na polskim rynku jako największej bazy informacji o filmach i ludziach filmu jest niekwestionowana. Chcąc współpracować z najlepszymi i wiarygodnymi dostawcami treści nie mieliśmy wątpliwości, że Filmweb.pl będzie dobrym wyborem” – mówi Dana Dunne, CEO AOL na Europę.
Wejście na polski rynek jest częścią strategii rozwoju AOL w Europie. Do 2009 roku AOL planuje obsługiwać 17 różnych europejskich rynków. Ekspansja AOL na nowe rynki rozpoczęła się w styczniu otwarciem portalu dedykowanemu użytkownikom w Austrii. Od tego czasu AOL oddał do użytku portale w Belgii, Holandii, Włoszech, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, a teraz w Polsce. Polska jest pierwszym krajem Europy Centralnej, uwzględnionym przez AOL w swoim programie rozwoju.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.