Globalny dostawca usług internetowych, ogłosił zawarcie umowy z Filmweb.pl, pozwalającej spółce medialnej na umieszczanie recenzji oraz zapowiedzi filmowych na AOL.pl, świeżo udostępnionej stronie internetowej, stworzonej dla polskich użytkowników.
Strona AOL Polska, oddana do użytku 12 grudnia 2007 roku, oferuje darmowe konta e-mail, komunikator internetowy AOL (AIM – AOL instant messaging), AOL Video, AOL Foto, Winamp Media Player, jako dodatek do informacyjnej zawartości portalu, w tym działów wiadomości oraz sport. Winamp oraz inne produkty i usługi AOL mają w Polsce ponad trzy miliony użytkowników miesięcznie. Filmweb będzie dostarczał treści dla kanału „Kino” na AOL.pl.
„Cieszymy się, że światowy gracz zdecydował się na współpracę z Filmweb.pl. Nasz serwis wyrobił sobie silną markę, którą docenił AOL. Jesteśmy dumni z tego, że tysiące naszych zarejestrowanych użytkowników buduje i rozwija olbrzymią bazę informacji filmowych, którą od teraz mamy zaszczyt udostępniać na obydwu serwisach” – mówi Artur Gortych, prezes Omnigence.
Umowa o udostępnieniu treści została podpisana przez Filmweb oraz AOL 5 listopada 2007 roku.
„Pozycja Filmweb.pl na polskim rynku jako największej bazy informacji o filmach i ludziach filmu jest niekwestionowana. Chcąc współpracować z najlepszymi i wiarygodnymi dostawcami treści nie mieliśmy wątpliwości, że Filmweb.pl będzie dobrym wyborem” – mówi Dana Dunne, CEO AOL na Europę.
Wejście na polski rynek jest częścią strategii rozwoju AOL w Europie. Do 2009 roku AOL planuje obsługiwać 17 różnych europejskich rynków. Ekspansja AOL na nowe rynki rozpoczęła się w styczniu otwarciem portalu dedykowanemu użytkownikom w Austrii. Od tego czasu AOL oddał do użytku portale w Belgii, Holandii, Włoszech, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, a teraz w Polsce. Polska jest pierwszym krajem Europy Centralnej, uwzględnionym przez AOL w swoim programie rozwoju.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.