Firma o2.pl i Linksys oferują VoIP

Opublikowano: 12 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Firma Linksys, będąca częścią Cisco Systems Inc., wiodący dostawca sprzętu do obsługi VoIP, sieci bezprzewodowych i urządzeń umożliwiających pracę w sieci dla klientów indywidualnych i małych firm oraz spółka o2.pl poinformowały o nawiązaniu współpracy w celu stworzenia wspólnej oferty usług VoIP dla klientów w Polsce. Portal o2.pl wprowadził do swojej oferty bramki do telefonów analogowych Linksys PAP2T współpracujące z usługą Tlenofon.
Jedynym warunkiem, jaki klienci muszą spełnić, aby skorzystać z oferty jest posiadanie w domu lub w biurze dostępu do szerokopasmowego łącza internetowego. Użytkownik otrzymuje bramkę PAP2T, którą wystarczy podłączyć do sieci, a aktywacja i konfiguracja odbędzie się automatycznie. Dzięki bramce VoIP użytkownik może korzystać z Tlenofonu stosując dowolny, analogowy aparat telefoniczny. Wraz z urządzeniem użytkownik otrzymuje bezpłatnie własny, stały numer telefonu.

„Coraz większa liczba klientów indywidualnych i małych firm w regionie EMEA korzysta z usług VoIP. Nowe usługi są uruchamiane praktycznie co miesiąc. Sądzimy, że bramka PAP2T doskonale sprawdza się w tego typu zastosowaniach. Cieszy nas, że portal o2.pl podziela naszą opinię” — powiedział David John Kelly, dyrektor ds. sprzedaży w regionie EMEA w firmie Linksys.

„Zdecydowaliśmy się zaoferować klientom promocyjne bramki VoIP w powiązaniu
z naszymi usługami, ponieważ w ten sposób możemy pokonać największą przeszkodę stojącą na drodze do masowego korzystania z telefonii internetowej – cenę urządzeń. Po kilkumiesięcznych testach jakości głosu i funkcjonowania usługi w naszych laboratorium wybraliśmy bramkę Linksys PAP2T ze względu na doskonałe rezultaty, jakie to urządzenie osiągało” — powiedział Jacek Świderski, członek zarządu firmy o2.pl.

Sylwester KozakFirma o2.pl i Linksys oferują VoIP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.