Fiskus chce wiedzieć

Opublikowano: 31 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. wygrała przetarg na monitorowanie prasy, ogłoszony przez Ministerstwo Finansów. Fiskus chce wiedzieć, co pisze się i mówi na jego temat.

Firma PRESS-SERVICE przez najbliższy rok będzie informować Ministerstwo Finansów o tym, co dzienniki ogólnopolskie oraz prasa regionalna i specjalistyczna napisały na temat samego Ministerstwa, jak i również ludzi bezpośrednio związanych z resortem, budżetu państwa, podatków ceł itp. Kontrola publikacji odbywać się będzie codziennie, a fiskus będzie informowany drogą elektroniczną.PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. to nowa, obowiązująca od tego roku nazwa Wielkopolskiej Agencji Informacyjnej „Press-service”, która ma precyzyjniej oddać charakter i zakres działalności firmy. Spółka jest wiodącą polską firmą zajmującą się wyszukiwaniem w różnych mediach informacji interesujących danego klienta. Firma ma kilkanaście oddziałów regionalnych i prężny ośrodek handlowy w Warszawie.

Monitoruje największą na rynku liczbę tytułów prasowych (prawie 550), oferuje monitoring internetu, radia i telewizji (stacje ogólnopolskie i regionalne). Materiały dostarczane są do klienta m.in. za pośrednictwem indywidualnego portalu informacyjnego. Firma posiada archiwum ponad 4 milionów zebranych i opracowanych komputerowo informacji prasowych o ponad stu tysiącach osób z życia politycznego, gospodarczego i społeczno-kulturalnego oraz o kilkudziesięciu tysiącach firm.

Do grona klientów firmy należą największe polskie przedsiębiorstwa, większość liczących się agencji public relations oraz takie instytucje jak na przykład ministerstwa, Senat RP, NIK, Sąd Najwyższy, PZPN.PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jest członkiem elitarnej organizacji FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse) z siedzibą w Paryżu. Działająca od 1953 roku organizacja zrzesza ponad 90 firm z 38 krajów. Członkowie FIBEP obejmują około 80 procent rynku monitoringu mediów na świecie.

http://www.press-serice.com.pl

Sylwester KozakFiskus chce wiedzieć

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.