home.pl oraz FM Bank S.A., bank specjalizujący się finansowaniu rozwoju mikro i małych firm, ogłaszają współpracę, której celem jest dostarczenie przedsiębiorcom wyspecjalizowanych usług bankowości elektronicznej oraz narzędzi do prowadzenia biznesu w Internecie.
Współpraca pomiędzy FM Bank i home.pl to przede wszystkim specjalne oferty dla klientów. FM Bank zaoferował atrakcyjne warunki prowadzenia konta firmowego oraz obniżone koszty otrzymania kredytu dla przedsiębiorców, którzy prowadzą sklep internetowy na bazie usług Business Shop w home.pl. Osoby te będą mogły skorzystać m.in. z bezpłatnego rachunku bankowego, karty Visa Business Gold czy też darmowych przelewów wykonywanych w oddziale banku (w tym do ZUS i US).
„Specjalnie dla klientów home.pl, którzy prowadzą mikro lub małe firmy, FM Bank przygotował atrakcyjne warunki kredytowe oraz specjalną ofertę rachunku firmowego, gwarantującą brak opłat związanych z jego prowadzeniem. To wyjątkowa oferta i kierujemy ją do przedsiębiorców szukających optymalnych rozwiązań dla swojego biznesu” – powiedziała Magdalena Dulczewska, pierwszy zastępca prezesa zarządu FM Banku, odpowiedzialna między innymi za marketing i sprzedaż.
Firma home.pl przygotowała natomiast promocyjne ceny na usługi Business Web oraz Business Shop. Dzięki nim klienci FM Banku będą mogli założyć swoją stronę WWW oraz sklep internetowy w cenach obniżonych nawet o 50%. Aby skorzystać z tej oferty, wystarczy zapytać doradcy w oddziale FM Banku o specjalny kod, który umożliwi rejestrację usług na preferencyjnych warunkach.
„Usługi bankowości dla firm świadczone przez naszego partnera – FM Bank – to uzupełnienie oferty home.pl skierowanej do przedsiębiorców prowadzących biznes w Sieci. W home.pl założą oni sklep internetowy, skorzystają z usług pozycjonowania, płatności elektronicznych czy infolinii – a teraz zyskują także możliwość założenia nowoczesnego rachunku bankowego czy pozyskania środków na finansowanie swojego przedsięwzięcia” – dodaje Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.