Dynamika rynku mediów, wzrastające oczekiwania klientów i postęp zaawansowanych technologii wymagają nie tylko nadążania za zmianami, ale aktywnego uczestnictwa w ich wywoływaniu, a co za tym idzie modyfikacji dotychczasowych modeli biznesowych i strategii komunikacji.
W związku z tymi wyzwaniami firma Blue Business Media wraz z dziennikiem „Rzeczpospolita” organizuje 15-16 czerwca br w Warszawie strategiczne spotkanie całej branży: Forum Media Innovations & Consumer Trends.
Jak mówią organizatorzy, Paweł Bień, Prezes Presspublica, Wydawcy „Rzeczpospolitej” i Casper Haring, Prezes Blue Business Media:
Forum to strategiczne spotkanie branży mediów, marketingu i PR dotyczące wyzwań i możliwości jakie przed decydentami stawia postępująca cyfryzacja, segmentacja oraz rozwój usług mobilnych.
Obecność ponad 60 prelegentów, w tym 23 Prezesów i Członków Zarządu oraz osób odpowiadających za budżety o wartości 1000 000 000 zł, z takich firm jak: TVN, HBO Polska, Discovery Networks, Google, Canal + Cyfrowy, Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia, Agora, RMF FM, P4, Polkomtel – gwarantuje dyskusję na najwyższym poziomie.
Możliwość doboru prelekcji spośród trzech specjalnie przygotowanych sesji tematycznych:
- Media Development Strategies
- Marketing Strategies & Consumer Behaviour
- PR & Communication
daje okazję do stworzenia programu perfekcyjnie dopasowanego do indywidualnych potrzeb uczestników.
O strategiach 2011, planowanych sposobach wykorzystania nowych narzędzi oraz optymalnym doborze kanałów dotarcia do klienta będą mówić szefowie działów komunikacji i marketingu, m.in.: Wyborowa, Coca-Cola, Sanofi Aventis, Telekomunikacja Polska, Avon, Kompania Piwowarska, PLL Lot, Hewlett Packard, Polkomtel, Johnson & Johnson Poland, Dr Ireny Eris,Cadbury Wedel.
Wydarzenie to zatem okazja do zdobycia nie tylko cennych informacji, ale przede wszystkim otwartej dyskusji i nawiązania strategicznej współpracy.
Więcej informacji:
Katarzyna Żychoń
+48 12 35 05 407
[email protected]
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.