Dynamika rynku mediów, wzrastające oczekiwania klientów i postęp zaawansowanych technologii wymagają nie tylko nadążania za zmianami, ale aktywnego uczestnictwa w ich wywoływaniu, a co za tym idzie modyfikacji dotychczasowych modeli biznesowych i strategii komunikacji.
W związku z tymi wyzwaniami firma Blue Business Media wraz z dziennikiem „Rzeczpospolita” organizuje 15-16 czerwca br w Warszawie strategiczne spotkanie całej branży: Forum Media Innovations & Consumer Trends.
Jak mówią organizatorzy, Paweł Bień, Prezes Presspublica, Wydawcy „Rzeczpospolitej” i Casper Haring, Prezes Blue Business Media:
Forum to strategiczne spotkanie branży mediów, marketingu i PR dotyczące wyzwań i możliwości jakie przed decydentami stawia postępująca cyfryzacja, segmentacja oraz rozwój usług mobilnych.
Obecność ponad 60 prelegentów, w tym 23 Prezesów i Członków Zarządu oraz osób odpowiadających za budżety o wartości 1000 000 000 zł, z takich firm jak: TVN, HBO Polska, Discovery Networks, Google, Canal + Cyfrowy, Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia, Agora, RMF FM, P4, Polkomtel – gwarantuje dyskusję na najwyższym poziomie.
Możliwość doboru prelekcji spośród trzech specjalnie przygotowanych sesji tematycznych:
- Media Development Strategies
- Marketing Strategies & Consumer Behaviour
- PR & Communication
daje okazję do stworzenia programu perfekcyjnie dopasowanego do indywidualnych potrzeb uczestników.
O strategiach 2011, planowanych sposobach wykorzystania nowych narzędzi oraz optymalnym doborze kanałów dotarcia do klienta będą mówić szefowie działów komunikacji i marketingu, m.in.: Wyborowa, Coca-Cola, Sanofi Aventis, Telekomunikacja Polska, Avon, Kompania Piwowarska, PLL Lot, Hewlett Packard, Polkomtel, Johnson & Johnson Poland, Dr Ireny Eris,Cadbury Wedel.
Wydarzenie to zatem okazja do zdobycia nie tylko cennych informacji, ale przede wszystkim otwartej dyskusji i nawiązania strategicznej współpracy.
Więcej informacji:
Katarzyna Żychoń
+48 12 35 05 407
[email protected]
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.