Forum Media Innovations & Consumer Trends

Opublikowano: 1 czerwca 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

Dynamika rynku mediów, wzrastające oczekiwania klientów i postęp zaawansowanych technologii wymagają nie tylko nadążania za zmianami, ale aktywnego uczestnictwa w ich wywoływaniu, a co za tym idzie modyfikacji dotychczasowych modeli biznesowych i strategii komunikacji.

W związku z tymi wyzwaniami firma Blue Business Media wraz z dziennikiem „Rzeczpospolita” organizuje 15-16 czerwca br w Warszawie strategiczne spotkanie całej branży: Forum Media Innovations & Consumer Trends.

Jak mówią organizatorzy, Paweł Bień, Prezes Presspublica, Wydawcy „Rzeczpospolitej” i Casper Haring, Prezes Blue Business Media:

Forum to strategiczne spotkanie branży mediów, marketingu i PR dotyczące wyzwań i możliwości jakie przed decydentami stawia postępująca cyfryzacja, segmentacja oraz rozwój usług mobilnych.

Obecność ponad 60 prelegentów, w tym 23 Prezesów i Członków Zarządu oraz osób odpowiadających za budżety o wartości 1000 000 000 zł, z takich firm jak: TVN, HBO Polska, Discovery Networks, Google, Canal + Cyfrowy, Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia, Agora, RMF FM, P4, Polkomtel – gwarantuje dyskusję na najwyższym poziomie.

Możliwość doboru prelekcji spośród trzech specjalnie przygotowanych sesji tematycznych:

  • Media Development Strategies
  • Marketing Strategies & Consumer Behaviour
  • PR & Communication

daje okazję do stworzenia programu perfekcyjnie dopasowanego do indywidualnych potrzeb uczestników.

O strategiach 2011, planowanych sposobach wykorzystania nowych narzędzi oraz optymalnym doborze kanałów dotarcia do  klienta będą mówić szefowie działów komunikacji i marketingu, m.in.: Wyborowa, Coca-Cola, Sanofi Aventis, Telekomunikacja Polska, Avon, Kompania Piwowarska, PLL Lot, Hewlett Packard, Polkomtel, Johnson & Johnson Poland, Dr Ireny Eris,Cadbury Wedel.

Wydarzenie to zatem okazja do zdobycia nie tylko cennych informacji, ale przede wszystkim otwartej dyskusji i nawiązania strategicznej współpracy.

Więcej informacji:

Katarzyna Żychoń
+48 12 35 05 407
katarzyna.zychon@bluebusinessmedia.com

www.bbm.pl

Dawid ZarazińskiForum Media Innovations & Consumer Trends

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.