Dynamika rynku mediów, wzrastające oczekiwania klientów i postęp zaawansowanych technologii wymagają nie tylko nadążania za zmianami, ale aktywnego uczestnictwa w ich wywoływaniu, a co za tym idzie modyfikacji dotychczasowych modeli biznesowych i strategii komunikacji.
W związku z tymi wyzwaniami firma Blue Business Media wraz z dziennikiem „Rzeczpospolita” organizuje 15-16 czerwca br w Warszawie strategiczne spotkanie całej branży: Forum Media Innovations & Consumer Trends.
Jak mówią organizatorzy, Paweł Bień, Prezes Presspublica, Wydawcy „Rzeczpospolitej” i Casper Haring, Prezes Blue Business Media:
Forum to strategiczne spotkanie branży mediów, marketingu i PR dotyczące wyzwań i możliwości jakie przed decydentami stawia postępująca cyfryzacja, segmentacja oraz rozwój usług mobilnych.
Obecność ponad 60 prelegentów, w tym 23 Prezesów i Członków Zarządu oraz osób odpowiadających za budżety o wartości 1000 000 000 zł, z takich firm jak: TVN, HBO Polska, Discovery Networks, Google, Canal + Cyfrowy, Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia, Agora, RMF FM, P4, Polkomtel – gwarantuje dyskusję na najwyższym poziomie.
Możliwość doboru prelekcji spośród trzech specjalnie przygotowanych sesji tematycznych:
- Media Development Strategies
- Marketing Strategies & Consumer Behaviour
- PR & Communication
daje okazję do stworzenia programu perfekcyjnie dopasowanego do indywidualnych potrzeb uczestników.
O strategiach 2011, planowanych sposobach wykorzystania nowych narzędzi oraz optymalnym doborze kanałów dotarcia do klienta będą mówić szefowie działów komunikacji i marketingu, m.in.: Wyborowa, Coca-Cola, Sanofi Aventis, Telekomunikacja Polska, Avon, Kompania Piwowarska, PLL Lot, Hewlett Packard, Polkomtel, Johnson & Johnson Poland, Dr Ireny Eris,Cadbury Wedel.
Wydarzenie to zatem okazja do zdobycia nie tylko cennych informacji, ale przede wszystkim otwartej dyskusji i nawiązania strategicznej współpracy.
Więcej informacji:
Katarzyna Żychoń
+48 12 35 05 407
[email protected]
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.