Firma Google świętuje 65 rocznicę urodzin Freddiego Mercury’ego za pomocą specjalnego „doodle”, animowanego logo na stronach wyszukiwarki. To druga najdłuższa animacja tego typu w historii firmy, z pewnością jedna z ciekawszych.
Odwiedzający stronę główną wyszukiwarki Google mogą kliknąć przycisk odtwarzania i zobaczyć 98-sekundową animację, której głównym bohaterem jest Freddie Mercury, legendarny wokalista i frontman brytyjskiej grupy Queen. Za podkład filmu służy piosenka „Don’t Stop Me Now”. Widzowie mogą tu jednak znaleźć także odwołania do takich hitów jak „Bicycle”, „A Crazy Little Thing Called Love” czy „I Want to Break Free”. Całość utrzymana jest w szalonym tempie i ciekawej stylistyce.
Moja obsesja na punkcie Freddiego Mercury’ego dotknęła wszystkich wokół – powiedziała Jennifer Hom, współautorka animacji. Prace nad „doodle” trwały ponad trzy miesiące. Udało się dzięki temu stworzyć nie tylko wizualnie interesującą pracę, ale również pełną „smaczków” dla największych fanów wokalisty.
Zważywszy na to, jak kolorowa była kariera Freddiego, chcieliśmy stworzyć doodle, które będzie równie kolorowe – dodała Jennifer Hom. Z pewnością udało się zrealizować to zamierzenie.
Warto również przeczytać tekst autorstwa Briana May’a, gitarzysty Queen, który opublikowany został na oficjalnym blogu Google. Muzyk wspomina w nim swoje spotkanie oraz współpracę z charyzmatycznym wokalistą.
Doodle poświęcone Mercury’emu jest drugą pod względem długości animacją tego typu. Dłuższy był jedynie hołd złożony niedawno Charliemu Chaplinowi.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.