FreshMail uruchomił właśnie FreshMail Designera – edytor do tworzenia szablonów newsletterów i mailingów. Stworzony został z myślą o przedsiębiorcach, którym brak czasu i pieniędzy na zatrudnianie koderów i grafików.
FreshMail przygotował dla użytkowników dziesiątki szablonów. Szablony dostępne są w różnych układach kolorystycznych i funkcjonalnych. FreshMail Designer pozwolić ma zaś w łatwy sposób edytować przygotowane szablony. Wszystko w metodzie „drag & drop”.
Celem FreshMaila było stworzenie programu, który poza tworzeniem mailingów, będzie na każdym kroku pomagał w robieniu bardzo dobrego e-mail marketingu. FreshMail Designer jest więc wyposażony w edytor, który w łatwy sposób pozwolić ma na kadrowanie ich oraz zmianę rozmiaru grafik. Dodatkowo istnieje możliwość korzystania z setek elementów graficznych, które mona nanosić na swoje zdjęcia. Przygotowany został także sposób wstawiania tagów personalizacyjnych do treści maila. Dzięki temu można automatycznie tworzyć relacje one-to-one ze swoimi odbiorcami. Program oferuje także łatwą edycję ALT-ów pod obrazkami, co sprzyjać ma efektywności mailingów.
Obecna wersja FreshMail Designera jest wersją 1.0. Jednak FreshMail już zapowiada wzbogacenie Designera o kolejne elementy, takie jak: dostęp do milionów zdjęć z Shutterstocka (jeszcze we wrześniu), dodatkowe możliwości edycji grafiki taki jak ustawianie przeźroczystości czy obrót wokół osi, edytor stylu mailingów i newslettera.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.