FreshMail sprawdzi, czy Twoja wysyłka nie jest spamem

Dzięki modułowi antyspamowemu użytkownicy FreshMaila będą mogli przed wysłaniem swojej kampanii przetestować ją i sprawdzić czy filtry antyspamowe nie uznają danej wysyłki za niechcianą pocztę.

Nowe rozwiązanie nie tylko powie, czy dana wiadomość wygląda jak spam, ale także podpowie jakie nanieść poprawki w treści wiadomość, aby nie być odebranym jak spamer. Dzięki temu użytkownicy FreshMaila mają większą szansę na wysyłanie efektywnych kampanii e-mail marketingowych.

„Obecnie moduł antyspamowy bada maile w oparciu o popularny filtr SpamAssassin. Planujemy sukcesywnie rozwijać go  dodając kolejne filtry do naszego modułu.” – powiedział Paweł Sala – brand manager FreshMail. „Z informacji jakie uzyskaliśmy, FreshMail jest pierwszym w Polsce komercyjnym systemem, który posiada taką funkcjonalność” – zauważa Sala.

www.freshmail.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top