FreshMail wprowadził opcję behawioralnego targetowania wysyłek e-mailingowych. Dzięki usłudze klienci systemu będą mogli grupować odbiorców z jednej listy subskrypcyjnej w oparciu o ich zachowania we wcześniej realizowanych kampaniach.
FreshMail to narzędzie do e-mail marketingu, które w przeciwieństwie do innych tego typu systemów na polskim rynku, nie wymaga stałych opłat abonamentowych. Wprowadzenie targetowania behawioralnego ma, przede wszystkim, zwiększyć efektywność kampanii e-mail marketingowych klientów.
Podstawowym zastosowaniem targetowania behawioralnego w e-mail marketingu jest pogłębienie wiedzy wybranej grupy odbiorców na temat konkretnego zagadnienia. Wiedząc, że adresat otworzył przesyłkę i kliknął w link, możemy przypuszczać, że zechce on dowiedzieć się więcej na konkretny temat. Segmentacja w ramach targetowania behawioralnego pomoże zorganizować kolejną wysyłkę, adresowaną, na przykład, do grupy osób, która otworzyła mailing i zdecydowała się przejść na promowaną stronę.
„Jeżeli wysyłasz kampanię, w której promujesz nowe, świeże owoce dostępne w Twoim sklepie, a wśród nich limonki, cytryny i pomarańcze, możesz utworzyć grupę osób, które kliknęły w link związany z limonką”, wyjaśnia Paweł Sala, brand manager systemu FreshMail. „Następnie do tej konkretnej grupy wysyłasz dodatkowe informacje odnośnie drinków, które można przygotować z wykorzystaniem limonki. Co więcej, możesz utworzyć grupę osób przejawiających zainteresowanie limonkami w trakcie kilku ostatnich kampanii”.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.