FreshMail wprowadził opcję behawioralnego targetowania wysyłek e-mailingowych. Dzięki usłudze klienci systemu będą mogli grupować odbiorców z jednej listy subskrypcyjnej w oparciu o ich zachowania we wcześniej realizowanych kampaniach.
FreshMail to narzędzie do e-mail marketingu, które w przeciwieństwie do innych tego typu systemów na polskim rynku, nie wymaga stałych opłat abonamentowych. Wprowadzenie targetowania behawioralnego ma, przede wszystkim, zwiększyć efektywność kampanii e-mail marketingowych klientów.
Podstawowym zastosowaniem targetowania behawioralnego w e-mail marketingu jest pogłębienie wiedzy wybranej grupy odbiorców na temat konkretnego zagadnienia. Wiedząc, że adresat otworzył przesyłkę i kliknął w link, możemy przypuszczać, że zechce on dowiedzieć się więcej na konkretny temat. Segmentacja w ramach targetowania behawioralnego pomoże zorganizować kolejną wysyłkę, adresowaną, na przykład, do grupy osób, która otworzyła mailing i zdecydowała się przejść na promowaną stronę.
„Jeżeli wysyłasz kampanię, w której promujesz nowe, świeże owoce dostępne w Twoim sklepie, a wśród nich limonki, cytryny i pomarańcze, możesz utworzyć grupę osób, które kliknęły w link związany z limonką”, wyjaśnia Paweł Sala, brand manager systemu FreshMail. „Następnie do tej konkretnej grupy wysyłasz dodatkowe informacje odnośnie drinków, które można przygotować z wykorzystaniem limonki. Co więcej, możesz utworzyć grupę osób przejawiających zainteresowanie limonkami w trakcie kilku ostatnich kampanii”.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!