Pozyskane środki przeznaczone zostaną przede wszystkim na rozwój i ekspansję na nowe rynki. Inwestycja TGV ma charakter kapitałowy i nie wiąże się ze zmianami właścicielskimi w Interactions.
Biura sprzedaży w Czechach (odpowiedzialne za rynek czeski i słowacki) i na Węgrzech zostaną powiększone i docelowo będą w nich pracować zespoły 2-4 osobowe, których zadaniem będzie obsługa krajowych kampanii reklamowych oraz współpraca z klientami agencyjnymi i domami mediowymi.
Ostatni rok w naszej działalności był bardzo dynamiczny, a wszystko wskazuje na to, że kolejny będzie jeszcze lepszy. Złożyło się na to wiele czynników, ale najważniejsze są dwa. Po pierwsze coraz większe zainteresowanie reklamodawców natywnymi formami komunikacji oraz technologią przepisaniową type-ins. Po drugie dostrzeżenie efektów naszej pracy przez Solve Media, która jest właścicielem i globalnym operatorem type-ins, co zaowocowało umowami na wyłączność w kolejnych krajach Europy. Środki jakie pozyskamy od TGV przeznaczone będą na naszą ekspansję zagraniczną – powiedział Paweł Milcarz, partner zarządzający siecią Interactions Europe.
Chcemy inwestować w takie podmioty, które już udowodniły, że potrafią sobie radzić na rynku, mają unikalny produkt lub usługę oraz potencjał, by zaistnieć w wymiarze międzynarodowym. Interactions Europe idealnie do takiego profilu pasuje – dodał Tomasz Wileński, założyciel Tech Gravity Ventures.
Fundusz zapowiada inwestycje kolejnych, większych środków w spółkę, na przestrzeni najbliższych miesięcy 2015 roku. Będą one również przeznaczone na rozwój międzynarodowych operacji Interactions Europe.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!