Moda jest jednym z najważniejszych obecnie tematów w internecie. Popularność tą wykorzystać chcą twórcy FunFashion.pl, serwisu społecznościowego, którego głównym wyróżnikiem ma być wirtualna przymierzalnia ciuchów znanych marek. Zapraszamy do naszej recenzji.
FunFashion.pl jest innowacyjnym modowym portalem internetowym, pełniącym rolę wirtualnej przymierzalni ubrań znanych marek odzieżowych w 3D. Portal to również społeczność osób żywo zainteresowanych modą, wyglądem i stylem bycia. Funkcjonalności sprawiają, że jest on żywiołem dla intensywnej komunikacji wszystkich fanów mody – forum wymiany stylizacji, portfolio modelek, opinii na temat trendów. To idealna baza dla blogerów modowych, trendsetterów czy trendresearcherów – taki opis znajdziemy na stronach serwisu.
W obecnej chwili w tworzenie serwisu zaangażowane są cztery osoby, przedstawiciele branży modowej i internetowej. Miesięcznie FunFashion.pl ma ok. 20 tys. użytkowników, a twórcy chcą do końca roku „przynajmniej potroić”.
Pomysł na serwis narodził się, jak mówią nam twórcy, z obserwacji istniejących projektów modowych i ich coraz większej popularności. Fundamentem pomysłu była od początku przymierzalnia 3D. FunFashion.pl wystartował z początkiem kwietnia. Serwis pozyskał dofinansowanie z unii europejskiej (program Innowacyjna Gospodarka).
Model biznesowy FunFashion.pl opiera się na mikropłatnościach. W zamian za zakup wirtualnej waluty – funków – użytkownicy uzyskują dostęp do treści premium. Twórcy przekonują, że serwis może również zarabiać na reklamie.
Funki dokupywać można za pomocą kodów SMS. 150 funków + 50 za darmo kosztuje 3,69 zł, 1000 + 500 bonusowych – 23,37 zł. Funki wydawać można m.in. na personalizację awatara (dodając mu swoje zdjęcie profilowe za 200 funków), wystawienie galerii stylizacji z przymierzalni (5 zdjęć za 80 funków), dostęp do konkursu „Be a model” (350 funków za dwa miesiące, 850 – za pół roku), opcję superblog, która dodaje 10 głosów w konkursie blogowym.
Jak już wspomniano, wyróżnikiem projektu na tle innych serwisów modowych ma być przede wszystkim przymierzalnia ubrań 3D. FunFashion.pl pozwala stworzyć własnego awatara i zobaczyć jak będzie wyglądał w ubraniach z najnowszych kolekcji znanych marek. Aby stworzyć awatara należy skorzystać z dostępnej w serwisie aplikacji (wykonanej w technologii Java). Pozwala ona nadać imię, płeć, dopasowanie punktów biometrycznych na podstawie wczytanego zdjęcia portretowego (opcja premium) czy wybór fryzury i koloru oczu. Tak stworzonego awatara można „ubierać” w ciuchy znanych marek i zapisywać takie stylizacje.
Kolejną ważną funkcją serwisu ma być konkursowy dział „Be a model”. To tu zgłaszać można swoje zdjęcia.
Z przesłanych zdjęć co dwa miesiące wybieramy najlepsze. Wybrana dziewczyna bierze udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej – informują twórcy projektu.
W ramach serwisu działa również dział „Look at me”. „Wgrywaj swoje zdjęcia! Twórz galerie! Pokazuj je znajomym! Bądź FUNFASHIONISTĄ!”, przekonuje FunFashion.pl. Jest to dział, w którym użytkownicy serwisu mogą umieszczać swoje modowe galerie zdjęć.
FunFashion.pl to także elementy społecznościowe. Jednym z nich jest możliwość prowadzenia bloga. Za aktywność (tworzenie wpisów) użytkownicy otrzymują funki. Co miesiąc wybierane są najciekawsze blogi a po 6 miesiącach spośród nich wybierany jest najlepszy blog, którego autor otrzymać ma nagrodę – MacBooka.
FunFashion.pl szuka partnerów wśród firm odzieżowych zainteresowanych współpracą bądź zamieszczeniem reklamy.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.