Gadu-Gadu S.A., producent m.in. najpopularniejszego komunikatora internetowego Gadu-Gadu, podjęła decyzję o zainwestowaniu we Wrocławiu. W stolicy Dolnego Śląska powstaje właśnie oddział spółki, znajdą w nim zatrudnienie programiści, którzy będą brać udział w obecnych i nowych projektach Gadu-Gadu.
Gadu-Gadu S.A. już jest obecna we Wrocławiu – w lutym br. zakupiła większościowy pakiet akcji w spółce LIVECHAT Software S.A., która produkuje oprogramowanie dla komunikacji biznesowej.
– To dopiero początek inwestowania Gadu-Gadu w innych ośrodkach – mówi Jarosław Rybus, rzecznik prasowy Gadu-Gadu S.A. – Wrocław jest pierwszym miejscem, które wybraliśmy na inwestycje. Wkrótce poinformujemy o następnym mieście, w którym inwestycjom w branży IT zacznie przyświecać słońce Gadu-Gadu…
Gadu-Gadu S.A. oferuje nie tylko doskonale znany komunikator Gadu-Gadu, ale również radio internetowe Gadu Radio, serwis społecznościowy MojaGeneracja.pl, rozwija usługi telefonii internetowej. Pracuje także nad wdrożeniem telefonii komórkowej w ramach projektu MVNO. Z usług Gadu-Gadu korzysta co drugi polski internauta.
We wrocławskim biurze Gadu-Gadu pracę znajdą programiści aplikacji internetowych z doświadczeniem w budowaniu rozbudowanych witryn z wykorzystaniem technologii PHP 5 (OOP), Ajax, MySQL. Oficjalna rekrutacja już ruszyła. Osoby zainteresowane pracą w nowym oddziale mogą przesyłać swoje aplikacje na adres e-mail [email protected]
Spółka podczas debiutu giełdowego pozyskała kapitał, który zgodnie z celami emisyjnymi jest przeznaczany na kolejne inwestycje. Dla Gadu-Gadu pracuje obecnie ponad 100-osobowy zespół programistów i specjalistów, siedziba spółki mieści się w Warszawie.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.