Jak informuje Polska Agencja Prasowa za redakcją rosyjskiego „Kommiersant”, trwają rozmowy pomiędzy właścicielami Naszej-Klasy i Gadu-Gadu na temat ewentualnego połączenia obu firm. Doniesień tych nie komentują przedstawiciele firm.
Rosyjska firma DST (Digital Sky Technology), posiadająca ponad 75 proc. udziałów w Naszej-Klasie ma prowadzić negocjacje ze spółką Naspers, która jest właścicielem Gadu-Gadu. Ta ostatnia ma przeprowadzać wstępne badania prawne i finansowe, poprzedzające połączenie (due diligence) z holdingiem Forticom, należącym do DST, posiadającym udziały w kilku serwisach (m.in. Nasza-Klasa, Odnoklassniki.ru, One.lt i One.lv).
Według ekspertów połączenie Naszej-Klasy i Gadu-Gadu uprości przekonywanie reklamodawców, a obniżenie kosztów (chociażby wynikających z połączenia sprzedaży i uniknięcia tych samych prac) pozytywnie odbije się na dochodowości biznesu, pisze „Kommiersant”.
Dyrektor generalny DST Jurij Milner odmówił „Kommiersantowi” komentarza, nie udzielił go również Naspers. Polscy przedstawiciele Naszej-klasy oraz Gadu-Gadu także odmawiają komentowania tych doniesień.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.