Garnier – Czyste Brzmienie

Opublikowano: 17 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Trwa druga edycja kampanii promocyjnej „Czyste Brzmienie” marki Garnier. Jednym z najważniejszych jej elementów jest specjalnie stworzona strona internetowa GarnierCzysteBrzmienie.pl oraz konkurs on-line „Zostań DJem”.
Kampania Czyste Brzmienie promuje serię kosmetyków marki Garnier o nazwie Czysta Skóra. W ramach drugiej edycji akcji w czterech miastach Polski odbędą się imprezy muzyczne. Działania reklamowe prowadzone są w wielu miejscach na raz – w telewizji, radiu i Internecie.

„Celem akcji Garnier Czyste Brzmienie jest promocja gamy Czysta Skóra, przeznaczonej dla cery młodej oraz umocnienie świadomości marki wśród grupy docelowej poprzez powiązanie marki z muzyką pod hasłem: Czysta Skóra – Brzmi dobrze! Stąd muzyczna formuła całej kampanii i pomysł na interaktywny konkurs, gdzie każdy może spróbować swoich sił jako DJej.”  – powiedziała Paulina Kaczmarek, Product Manager Garnier Skin Naturals. „Zazwyczaj nie powinno się podsumowywać kampanii jeszcze w trakcie jej trwania, ale olbrzymie zainteresowanie z jakim się zetknęliśmy pozwala nam już teraz mówić o wielkim sukcesie. Nasza akcja pokazuje, jak skutecznie można łączyć potencjał reklamowy wielu mediów, takich jak telewizja, radio i Internet. Jest to szczególnie ważne, przy młodej grupie docelowej, do której trudno dotrzeć poprzez masowe media.”

Telewizyjne i radiowe spoty reklamowe odsyłają do specjalnie stworzonej strony internetowej, która stanowi jeden z kluczowych elementów całej akcji. Pod adresem GarnierCzysteBrzmienie.pl internauci mogą miksować swoje wersje utworów rekomendowanych przez DJ Adamusa, patronującego całej akcji. Konkurs Zostań DJem, w którym zastosowano unikalną formułę miksowania muzyki on-line, przyciągnął od dnia startu, czyli od 9 września, ponad 210 000 unikalnych użytkowników, a liczba wszystkich miksów przekroczyła 14 000 utworów.

„Pierwsza edycja była bardzo udana, stąd pomysł kontynuowania zabawy, ale nie spodziewaliśmy się w drugiej części takiej lawiny uczestników! Zaledwie miesiąc po rozpoczęciu akcji naszą stronę konkursową z Mixerem odwiedziło ponad 210 tysięcy unikalnych użytkowników. Na taki wynik wiele witryn pracuje latami.” – komentuje Tomasz Wileński, Managing Director firmy Interactive Solutions, która odpowiada za realizację internetowej części kampanii.

Udział w konkursie Zostań DJem może wziąć każdy, kto zarejestruje się na stronie GarnierCzysteBrzmienie.pl i spełni warunki zapisane w regulaminie. Internauci tworzą własne miksy, a następnie głosują na najlepsze ich zdaniem utwory. Do wygrania jest szereg nagród, w tym między innymi 4 Ipody Hi Fi i 16 Ipodów Shuffle. Jednak główną atrakcją dla uczestników jest emisja najpopularniejszych miksów na antenie radia Eska.

Realizacja internetowej części kampanii Garnier Czyste Brzmienie powierzona została firmie Interactive Solustions.

www.garnierczystebrzmienie.pl

Hanna LaskowskaGarnier – Czyste Brzmienie

Podziel się!

O autorze

hania