W ramach ogólnopolskiej kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”, której organizatorem jest Żywiec Zdrój S.A., portal Gazeta.pl uruchomił serwis edukacyjno-rozrywkowy „Wolę wodę”. Serwis adresowany jest do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz ich rodziców.
W serwisie „Wolę wodę” rodzice przeczytają teksty poświęcone prawidłowym nawykom żywieniowym i dziecięcej diecie, mogą też skorzystać z konsultacji eksperta prowadzącego forum „Zdrowie małego dziecka”. Dla dzieci przygotowano gry flashowe, quizy i rebusy, komiks, kolorowanki i specjalny konkurs. Atrakcją dla rodziców i ich dzieci jest specjalna prezentacja multimedialna, wykonana przez firmę Ad Action, a także psychotesty i piosenka do wspólnego śpiewania. Serwis „Wolę wodę” wspiera redakcyjnie eDziecko.pl. W sekcji „O programie” można znaleźć przygotowane przez Żywiec Zdrój S.A. informacje o akcji „Mamo, tato wolę wodę!”.
W kampanii reklamowej biorą również udział inne media Grupy Agory: „Gazeta Wyborcza”, miesięcznik „Dziecko”, bezpłatny dziennik „Metro”, sieć reklamowa Glossy Media i firma reklamy zewnętrznej AMS.
www.edziecko.pl/wolewode/0,0.html
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.