Gazeta.pl dla Żywiec Zdrój

Opublikowano: 27 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W ramach ogólnopolskiej kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”, której organizatorem jest Żywiec Zdrój S.A., portal Gazeta.pl uruchomił serwis edukacyjno-rozrywkowy „Wolę wodę”. Serwis adresowany jest do dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz ich rodziców.

W serwisie „Wolę wodę” rodzice przeczytają teksty poświęcone prawidłowym nawykom żywieniowym i dziecięcej diecie, mogą też skorzystać z konsultacji eksperta prowadzącego forum „Zdrowie małego dziecka”. Dla dzieci przygotowano gry flashowe, quizy i rebusy, komiks, kolorowanki i specjalny konkurs. Atrakcją dla rodziców i ich dzieci jest specjalna prezentacja multimedialna, wykonana przez firmę Ad Action, a także psychotesty i piosenka do wspólnego śpiewania. Serwis „Wolę wodę” wspiera redakcyjnie eDziecko.pl. W sekcji „O programie” można znaleźć przygotowane przez Żywiec Zdrój S.A. informacje o akcji „Mamo, tato wolę wodę!”.

W kampanii reklamowej biorą również udział inne media Grupy Agory: „Gazeta Wyborcza”, miesięcznik „Dziecko”, bezpłatny dziennik „Metro”, sieć reklamowa Glossy Media i firma reklamy zewnętrznej AMS.

www.edziecko.pl/wolewode/0,0.html

Hanna LaskowskaGazeta.pl dla Żywiec Zdrój

Podziel się!

O autorze

hania