Yahoo! z największym wzrostem. Google najpopularniejszą wyszukiwarką wśród polskich internautów. Gemius sprawdził z jakich wyszukiwarek korzystają Polacy.
Zaskoczenia nie ma – w grudniu 2013 roku nadal najpopularniejszą stroną do szukania informacji w internecie była Google. Pochodzi z niej 93 proc. ruchu w polskiej sieci, co daje podobny rezultat jak przed rokiem (95 proc. w grudniu 2012). Popularnością cieszą się również dwie inne wyszukiwarki rodem z USA – 2 proc. ruchu w sieci pochodzi z wyszukiwarki Bing od Microsoftu (1 proc. przed rokiem) oraz z Yahoo! (0,1 proc. w grudniu 2012), która po polsku zadebiutowała w styczniu 2011 roku.
W ujęciu rocznym największym wzrostem udziału w ruchu internetowym może pochwalić się wyszukiwarka Yahoo! (z 0,1 proc. do niemal 2 proc.). Natomiast największy spadek zanotował Google.
Polscy internauci korzystają również z rodzimych wyszukiwarek, dostępnych w portalach internetowych. W ujęciu rocznym liderem polskich wyszukiwarek nadal jest Onet.pl (niezmiennie 0,9 proc. udziału w ruchu). Na drugim miejscu znajduje się wp.pl (wzrost z 0,1 proc. do 0,3 proc.), a czołówkę zamyka Interia.pl (spadek z 0,3 proc. do 0,2 proc.)
Dane pochodzą z badania ruchu na stronach www (gemiusTraffic), które firma Gemius prowadzi w ponad 20 krajach Europy oraz na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (dane łączone dla Bahrajnu, Egiptu, Jordanii, Libanu, Omanu, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Arabii Saudyjskiej, Maroko, Algierii, Tunezji, Iraku, Kuwejtu, Kataru, Syrii, Jemenu, Libii oraz Autonomii Palestyńskiej).
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.