Firma Alcatel ogłosiła zamiar nabycia przez należącą do niej firmę Genesys Telecommunication Laboratories, firmy VoiceGenie. Transakcja zrealizowana zostanie w najbliższych tygodniach.
Założona w 2000 roku firma VoiceGenie, jest liderem głosowych rozwiązań samoobsługowych. Oprogramowanie firmy opiera się na Voice XML – technologii, używanej w samoobsługowych aplikacjach głosowych, mających zastosowanie w centrach obsługi klientów. Ze względu na to, iż VXML stanowi wsparcie między innymi dla: informacji telefonicznej, wskazywania kierunku połączenia i wirtualnych recepcjonistów, jest szeroko rozwijana przez operatorów telekomunikacyjnych. Technologia Voice XML jest coraz częściej stosowana w firmowych aplikacjach głosowych, na przykład w celu kontrolowania stanu zamówień firm. VoiceGenie jest zarządzana przez 90-osobową radę w Toronto. Silną pozycję na światowym rynku portali głosowych osiągnęła dzięki obsłudze największych dostawców usług, takich jak: Orange, Verizon i AT&T.
Według firmy analitycznej Gartner Dataquest, VoiceGenie zajmuje drugą pozycję na światowym rynku – zaraz po firmie Genesys, która jest liderem. Połączenie obu firm umocni pozycję Genesys i sprawi, że będzie on niekwestionowanym liderem na szybko rozwijającym się rynku. Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych trzech lat, rynek podwoi się. Połączone przedsiębiorstwa zajmą tym samym jedną czwartą rynku, co da im niemal 2,5 – krotną przewagę nad największym konkurentem. Genesys spodziewa się również przyspieszenia trendu w rozwoju rozwiązań IVR (interactive voice response) do standardów nowego oprogramowania Voice XML. Firma rozszerzy ofertę dla przedsiębiorstw, udostępniając im szeroki asortyment wewnętrznych i sieciowych usług, w tym usług zarządzanych.
'Rosnące zastosowanie systemów rozpoznania mowy jest silną motywacją do zastępowania starzejących się systemów IVR, systemami opartymi na standardach portali głosowych’ – napisał w najnowszym raporcie analityk firmy Gartner – Drew Kraus. 'Dodatkowo sprzedawcy zapowiedzieli wycofanie systemów IVR, skłaniając tym samym niektóre przedsiębiorstwa do szybszego ich zastępowania nowymi rozwiązaniami’.
'Poprzez nabycie VoiceGenie, już trzy miesiące po zakupie firmy GMK, wiodącego w Brazylii dostawcy rozwiązań samoobsługowych, potwierdzamy nasze zaangażowanie na rynku samoobsługowych portali głosowych’ – powiedział Wes Hayden, Prezes firmy Genesys. 'VoiceGenie dzięki jej technologiom i pozycji rynkowej jest firmą bardzo szanowaną, szczególnie w Ameryce Północnej. Zakup udziałów VoiceGenie to świetny wybór, który z całą pewnością umocni pozycję Genesys w branży samoobsługowej. Będzie to możliwe dzięki ogromnemu wkładowi talentu, komplementarnym technologiom, a także partnerom firmy. To krok, który przyspieszy naszą strategię, polegającą na dostarczaniu najlepszych rozwiązań softwarowych’.
'Wierzymy, że rynek potrzebuje wyraźnego lidera, skoncentrowanego na standardowych rozwiązaniach, które przyspieszą i ułatwią szerokie zastosowanie aplikacji głosowych’ – powiedział Thomas Charlton, Prezes VoiceGenie. 'Razem z firmą Genesys staniemy się liderem światowego rynku, a platforma głosowa Voice XML stanie się uniwersalnym rozwiązaniem dla wielu firm’.
http://www.genesyslab.com
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.