Genesys zdobywa dwie różne nagrody

Opublikowano: 10 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc. , spółka należąca do firmy Alcatel, ogłosiła, że magazyn CRM wyróżnił firmę Genesys prestiżową nagrodą „Liderzy Obsługi”, której zadaniem jest honorowanie firm najlepszych w różnych dziedzinach. Genesys dostał nagrodę w kategorii „Dostarczyciel CTI”. Dodatkowo, magazyn Communications Solutions wyróżnił Genesys Express 3.0 nagrodą „Produkt Roku 2003”. Communications Solutions jest jednym z czołowych mediów www w branży telekomunikacyjnej.

„Magazyn CRM zdaje sobie sprawę, że obsługa stanowi integralną część sukcesu CRM, dlatego też wyróżniliśmy Genesys jako najlepszego dostarczyciela CTI, ponieważ to oni właśnie wskazują drogę sektorowi usługowemu” powiedział redaktor naczelny magazynu CRM, Ginger Conlon. „Genesys po raz kolejny udowodnił, że jest liderem rynku CTI, a ich strategią jest zapewnienie konsumentom takiej obsługi, żeby tę pozycję zachować”.

W oparciu o takie kryteria jak: udział w rynku, liczba nowych klientów oraz zadowolenie klientów, Genesys został wybrany zcołowym dostarczycielem oprogramowania CTI, technologii niezbędnej do efektywnych strategii obsługi klienta. „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że magazyn CRM uhonorował Genesys nagrodą najlepszego dostawcy CTI”, powiedział Laurent Philonenko, prezydent i dyrektor zarządzający Genesys. „Będąc pionierem CTI, Genesys pomaga tysiącom firm poprawić jakość obsługi klienta, zapewniając jednocześnie oszczędności. Cieszy nas fakt, że CRM zwrócił uwagę na misję firmy. Udało nam się zachować dominującą pozycję na rynku CTI i mamy nadzieję, że rok 2004 będzie kontynuacją tego sukcesu”.

Podczas każdego telefonu do centrum obsługi klienta, CTI (Computer Telelephony Integration) korzysta z numeru telefonu lub innego źródła identyfikującego dzwoniącego, aby uzyskać jak największą ilość informacji na jego temat, ocenić stopień ważności i przekierować rozmowę albo do automatycznego centrum, albo do agenta. Dane na temat dzwoniącego nie tylko pozwalają na zapewnienie sprawnej, zindywidualizowanej obsługi, ale dodatkowo maksymalizują zyski ze sprzedaży. CTI umożliwia sprawne przejście od tradycyjnych systemów do telefonii IP, chroniąc jednocześnie inwestycje integracyjne i umożliwiając korzystanie z nowych, bardziej zaawansowanych aplikacji platform IT.

Komentując nagrodę dla Genesys Express 3.0, Rich Tehrani, prezydent TMC i redaktor naczelny Communications Solutions, stwierdził: „Genesys Express 3.0 bez wątpienia zasługuje na miano lidera w przemyśle telekomunikacyjnym. Jesteśmy dumni, że możemy nagrodzić ciężką pracę i innowację nagrodą „Produkt Roku 2003″”.

Pełna lista wyróżnionych „Nagrodą Roku” jest dostępna na stronie:
http://www.comsolmag.com/03poty

Sylwester KozakGenesys zdobywa dwie różne nagrody

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.