G+J współpracuje z ARBOnetwork

Grupa Gruner+Jahr Polska wybrała sieć ARBOnetwork na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej.

W skład Grupy G+J wchodzą przede wszystkim serwisy kobiece – Kobieta.pl, Gala.pl, Glamour.pl, RodziceOnline.pl, MojeGotowanie.pl i turystyczno- lifestylowe, jak National-geographic.pl, Odyssei.com czy Focus.pl. Do sieci ARBOnetwork dołączyły także strony spółki Pixelate Ventures należącej do G+J. Są to m.in. serwis społecznościowy Epuls.pl, serwis lifestylowy o modzie i trendach Stylio.pl oraz fotoblog Story.pl. Według październikowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius łączny zasięg witryn Grupy G+J wynosi blisko 1,86 mln użytkowników i 438 mln odsłon, w samej kategorii Lifestyle – 746 315 internautów.

„Kobiety stanowią połowę polskich internautów. Nic dziwnego, iż właśnie do nich coraz częściej kierują swoje kampanie producenci AGD, żywności, kosmetyków czy reklamodawcy z branży media- kultura” – mówi Wojciech Kałużny z ARBOnetwork. „Za pośrednictwem witryn Wydawnictwa G+J możemy dotrzeć do 1,1 mln Polek, z których większość nie ukończyła 45. roku życia, mieszka w mieście w co najmniej trzyosobowym gospodarstwie i regularnie korzysta z Internetu. Jest więc to grupa, która nie tylko w dużym stopniu podejmuje decyzje zakupowe dotyczące codziennych potrzeb rodziny, lecz także dysponuje coraz większymi funduszami na własne potrzeby” – dodaje Wojciech Kałużny.

Witryna Epuls.pl wzmocniła natomiast pakiet witryn społecznościowych sieci ARBOnetwork. Serwis skierowany jest do nastolatków i udostępnia wszystkie podstawowe funkcje społecznościówek, jak zakładanie profili, grupowanie znajomych, udostępnianie plików, czy wymianę wiadomości. Epuls.pl jest największą stroną z Grupy G+J odwiedzaną miesięcznie przez blisko 800 000 osób (Megapanel PBI/Gemius, 2008.10).

Strony z Grupy G+J prezentują przede wszystkim materiały publikowane w drukowanych wersjach magazynów Gruner+Jahr. Są to profesjonalnie opracowane i zredagowane artykuły oraz porady z różnorodnych tematów interesujących kobiety. Jakość treści oraz funkcjonalność witryn G+J zostały docenione w tegorocznej edycji konkursu Webstarfestival – zdobyły one Webstara Akademii (strona Focus.pl), trzy Webstary Internautów (Focus.pl, MojeGotowanie.pl i Stylio.pl) oraz 2 Wyróżnienia Akademii (Kobieta.pl, MojeGotowanie.pl). Wszystkie strony G+J udostępniają poza podstawowymi formami, także reklamę video, Dynamic Wallpaper czy xHTML.

Drugą po Epuls.pl pod względem popularności stroną G+J jest Kobieta.pl. Stronę odwiedziło we wrześniu blisko 376 000 internautów, którzy wykonali 4,6 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 2008.10). Kobieta.pl publikuje artykuły dotyczące m.in. zdrowia i urody, gotowania, macierzyństwa czy stylizacji. Obok części informacyjnej na Kobieta.pl funkcjonuje dział społecznościowy, którego użytkowniczki tworzą grupy tematyczne, prowadzą blogi czy udostępniają filmy i zdjęcia.

Na trzecim miejscu plasuje się Odyssei.com – serwis społeczności podróżników z rozbudowaną częścią informacyjną. Publikowane są tu relacje i galerie zdjęć z wypraw, porady dotyczące przygotowań do podróży oraz propozycje ciekawych wycieczek po Polsce i nie tylko. We wrześniu Odyssei.com odwiedziło blisko 267 000 osób (Megapanel PBI/Gemius, 2008.10).

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry