Grupa Gruner+Jahr Polska wybrała sieć ARBOnetwork na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej.
W skład Grupy G+J wchodzą przede wszystkim serwisy kobiece – Kobieta.pl, Gala.pl, Glamour.pl, RodziceOnline.pl, MojeGotowanie.pl i turystyczno- lifestylowe, jak National-geographic.pl, Odyssei.com czy Focus.pl. Do sieci ARBOnetwork dołączyły także strony spółki Pixelate Ventures należącej do G+J. Są to m.in. serwis społecznościowy Epuls.pl, serwis lifestylowy o modzie i trendach Stylio.pl oraz fotoblog Story.pl. Według październikowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius łączny zasięg witryn Grupy G+J wynosi blisko 1,86 mln użytkowników i 438 mln odsłon, w samej kategorii Lifestyle – 746 315 internautów.
„Kobiety stanowią połowę polskich internautów. Nic dziwnego, iż właśnie do nich coraz częściej kierują swoje kampanie producenci AGD, żywności, kosmetyków czy reklamodawcy z branży media- kultura” – mówi Wojciech Kałużny z ARBOnetwork. „Za pośrednictwem witryn Wydawnictwa G+J możemy dotrzeć do 1,1 mln Polek, z których większość nie ukończyła 45. roku życia, mieszka w mieście w co najmniej trzyosobowym gospodarstwie i regularnie korzysta z Internetu. Jest więc to grupa, która nie tylko w dużym stopniu podejmuje decyzje zakupowe dotyczące codziennych potrzeb rodziny, lecz także dysponuje coraz większymi funduszami na własne potrzeby” – dodaje Wojciech Kałużny.
Witryna Epuls.pl wzmocniła natomiast pakiet witryn społecznościowych sieci ARBOnetwork. Serwis skierowany jest do nastolatków i udostępnia wszystkie podstawowe funkcje społecznościówek, jak zakładanie profili, grupowanie znajomych, udostępnianie plików, czy wymianę wiadomości. Epuls.pl jest największą stroną z Grupy G+J odwiedzaną miesięcznie przez blisko 800 000 osób (Megapanel PBI/Gemius, 2008.10).
Strony z Grupy G+J prezentują przede wszystkim materiały publikowane w drukowanych wersjach magazynów Gruner+Jahr. Są to profesjonalnie opracowane i zredagowane artykuły oraz porady z różnorodnych tematów interesujących kobiety. Jakość treści oraz funkcjonalność witryn G+J zostały docenione w tegorocznej edycji konkursu Webstarfestival – zdobyły one Webstara Akademii (strona Focus.pl), trzy Webstary Internautów (Focus.pl, MojeGotowanie.pl i Stylio.pl) oraz 2 Wyróżnienia Akademii (Kobieta.pl, MojeGotowanie.pl). Wszystkie strony G+J udostępniają poza podstawowymi formami, także reklamę video, Dynamic Wallpaper czy xHTML.
Drugą po Epuls.pl pod względem popularności stroną G+J jest Kobieta.pl. Stronę odwiedziło we wrześniu blisko 376 000 internautów, którzy wykonali 4,6 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 2008.10). Kobieta.pl publikuje artykuły dotyczące m.in. zdrowia i urody, gotowania, macierzyństwa czy stylizacji. Obok części informacyjnej na Kobieta.pl funkcjonuje dział społecznościowy, którego użytkowniczki tworzą grupy tematyczne, prowadzą blogi czy udostępniają filmy i zdjęcia.
Na trzecim miejscu plasuje się Odyssei.com – serwis społeczności podróżników z rozbudowaną częścią informacyjną. Publikowane są tu relacje i galerie zdjęć z wypraw, porady dotyczące przygotowań do podróży oraz propozycje ciekawych wycieczek po Polsce i nie tylko. We wrześniu Odyssei.com odwiedziło blisko 267 000 osób (Megapanel PBI/Gemius, 2008.10).
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.