Google chce mieć własne domeny, Facebook nie

Firma Google aplikować będzie o kilka nowych rozszerzeń związanych z posiadanymi przez nią markami, donosi AdAge. O swoje końcówki nie będą się starać Facebook i Pepsi.

Google chce mieć własne domeny, Facebook nie 1Planujemy aplikować o rozszerzenia objęte znakami handlowymi Google oraz o szereg innych przydatnych końcówek. Chcemy stworzyć gładkie doświadczenie dla internautów – takie, które promuje innowacje i konkurencyjność w internecie – powiedział przedstawiciel Google.

Szczegóły działań firmy nie są znane, ale ma ona aplikować m.in. o końcówki .google oraz .youtube.

Wśród innych firm, które chcą mieć własne rozszerzenia, AdAge wymienia Deloitte oraz Canona. Na taki krok nie zdecydują się zapewne Facebook i Pepsi. Wskazują przede wszystkim na wysokie koszty prowadzenia takich rejestrów oraz na dotychczasowe doświadczenia internautów, które nie zmienią się w najbliższych latach.

Klienci zawsze myśleć będą przede wszystkim o MountainDew.com czy Pepsi.com, zanim pomyślą o Drink.Pepsi. Nie zmieni się to szybko, może nawet nie w ciągu kilku najbliższych lat – powiedział Shiv Singh odpowiedzialny w Pepsi za działania cyfrowe.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top