Firma Google uruchomiła usługę Google Earth w siedmiu nowych wersjach językowych: po polsku, arabsku, czesku, holendersku, koreańsku, portugalsku i rosyjsku. Premiera Google Earth w lokalnych językach udostępnia użytkownikom nowe narzędzia do wyszukiwania i tworzenia treści geograficznych w ich własnym języku. Google podkreśla w ten sposób, że chce ułatwiać dostęp do usług internetowych osobom, które mówią językiem innym niż angielski.
Google Earth jest ogromną i elastyczną platformą do porządkowania i współdzielenia informacji geograficznych. Usługa łączy w sobie obrazy satelitarne, mapy oraz materiały trójwymiarowe, które składają się na wirtualny atlas, pozwalający badać i odkrywać świat. Ponadto użytkownicy mogą do tego atlasu dodawać warstwy, opisujące ich ulubione restauracje, trasy wędrówek lub zagranicznych podróży. Informacje udostępnianie w ramach Google Earth odnaleźć można dzięki wyszukiwarce. Pozwalają one poznać opinie i wkład osoby, która je stworzyła, podobnie jak przy tradycyjnym wyszukiwaniu w Internecie.
Dla użytkowników posługujących się językiem polskim, dzisiejsza premiera jest szansą na poznanie bogatych zasobów informacji, przedstawionych w kontekście geograficznym właśnie po polsku. Wszystko jedno, czy szukają lokalnych informacji, poznają cel swojej wakacyjnej wyprawy czy analizują miejsce na nowy dom bądź mieszkanie – Google Earth sprawia, że mają świat na wyciągnięcie ręki.
„Google Earth pozwala użytkownikom odkrywać i zrozumieć naszą planetę w zupełnie nowy sposób” – powiedział John Hanke, dyrektor Google Earth i Google Maps. „Koncentrujemy się na tym, żeby więcej użytkowników mogło korzystać z Google Earth w swoim języku ojczystym, co da im szansę na lepsze zrozumienie otaczającego nas świata.”
Najnowsza wersja Google Earth sprawia, że rośnie liczba twórców stron internetowych i użytkowników, którzy mogą opisywać i poznawać interesujące punkty na całym świecie. Rozwija się w ten sposób koncepcja sieci uporządkowanej geograficznie. Wyszukiwarka w Google Earth będzie pokazywać nie tylko wygenerowane przez Google wyniki związane z daną lokalizacją, ale także treści utworzone przez użytkowników, takie jak zdjęcia danego miejsca, trójwymiarowe modele budynków i wiele innych materiałów.
Aplikacja Google Earth od swojej premiery w 2005 roku została pobrana przez ponad 200 milionów unikalnych użytkowników.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.