Firma Google uruchomiła usługę Google Earth w siedmiu nowych wersjach językowych: po polsku, arabsku, czesku, holendersku, koreańsku, portugalsku i rosyjsku. Premiera Google Earth w lokalnych językach udostępnia użytkownikom nowe narzędzia do wyszukiwania i tworzenia treści geograficznych w ich własnym języku. Google podkreśla w ten sposób, że chce ułatwiać dostęp do usług internetowych osobom, które mówią językiem innym niż angielski.
Google Earth jest ogromną i elastyczną platformą do porządkowania i współdzielenia informacji geograficznych. Usługa łączy w sobie obrazy satelitarne, mapy oraz materiały trójwymiarowe, które składają się na wirtualny atlas, pozwalający badać i odkrywać świat. Ponadto użytkownicy mogą do tego atlasu dodawać warstwy, opisujące ich ulubione restauracje, trasy wędrówek lub zagranicznych podróży. Informacje udostępnianie w ramach Google Earth odnaleźć można dzięki wyszukiwarce. Pozwalają one poznać opinie i wkład osoby, która je stworzyła, podobnie jak przy tradycyjnym wyszukiwaniu w Internecie.
Dla użytkowników posługujących się językiem polskim, dzisiejsza premiera jest szansą na poznanie bogatych zasobów informacji, przedstawionych w kontekście geograficznym właśnie po polsku. Wszystko jedno, czy szukają lokalnych informacji, poznają cel swojej wakacyjnej wyprawy czy analizują miejsce na nowy dom bądź mieszkanie – Google Earth sprawia, że mają świat na wyciągnięcie ręki.
„Google Earth pozwala użytkownikom odkrywać i zrozumieć naszą planetę w zupełnie nowy sposób” – powiedział John Hanke, dyrektor Google Earth i Google Maps. „Koncentrujemy się na tym, żeby więcej użytkowników mogło korzystać z Google Earth w swoim języku ojczystym, co da im szansę na lepsze zrozumienie otaczającego nas świata.”
Najnowsza wersja Google Earth sprawia, że rośnie liczba twórców stron internetowych i użytkowników, którzy mogą opisywać i poznawać interesujące punkty na całym świecie. Rozwija się w ten sposób koncepcja sieci uporządkowanej geograficznie. Wyszukiwarka w Google Earth będzie pokazywać nie tylko wygenerowane przez Google wyniki związane z daną lokalizacją, ale także treści utworzone przez użytkowników, takie jak zdjęcia danego miejsca, trójwymiarowe modele budynków i wiele innych materiałów.
Aplikacja Google Earth od swojej premiery w 2005 roku została pobrana przez ponad 200 milionów unikalnych użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.