Firma Google dyskretnie zainwestowała sumę pomiędzy 100 a 200 mln dolarów w producenta gier społecznościowych Zynga, donosi serwis TechCrunch. Twórcy bijącego rekordy popularności FarmVille mają stanowić fundament powstającej platformy Google Games.
Wartość rynkowa spółki Zynga, producenta takich hitów jak FarmVille, czy Mafia Wars, która tylko w ubiegłym roku pozyskała 500 mln dolarów od inwestorów, oceniana jest nawet na trzy miliardy dolarów. Inwestycja Google ma być kolejnym etapem długofalowej, strategicznej współpracy pomiędzy firmami. Pojawiają się głosy, że Zynga ma być fundamentem powstającej platformy Google Games, której start odbyć się ma pod koniec bieżącego roku.
O Google Games nie wiadomo prawie nic pewnego. Będzie to prawdopodobnie platforma dająca dostęp do gier społecznościowych z możliwością tworzenia sieci społecznych (w tym właśnie specjalizuje się Zynga). Być może wbudowana będzie w nadchodzący system operacyjny Google OS.
Zynga jest prawdziwą żyłą złota. Źródła TechCrunch podają, że w pierwszej połowie bieżącego roku obroty firmy wynieść mają aż 350 mln zysków, z czego połowę stanowić ma zysk operacyjny. Facebook właśnie tej firmie w dużej mierze zawdzięcza swój tak błyskawiczny sukces.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.