Firma Google ogłosiła dziś, że reklamy Google Mobile Ads będą dostępne także w Polsce. Tekstowe reklamy będą wyświetlane przez telefony komórkowe, w momencie gdy użytkownik wpisze termin wyszukiwania w internetowej przeglądarce telefonicznej.
Rikard Steiber, dyrektor Google ds. marketingu produktów na rynkach EMEA, powiedział: ”Urządzenia mobilne są coraz częściej wykorzystywane
do wyszukiwania informacji. Obecnie, na świecie jest w użyciu więcej urządzeń mobilnych, niż komputerów osobistych i telewizorów razem wziętych.”
Dzięki Google Mobile Ads reklamodawcy z Polski będą mogli rozszerzyć zasięg działań marketingowych w niedrogi i efektywny sposób. Jednocześnie użytkownicy otrzymają odpowiednio dobrane reklamy, na przykład przydatne podczas podróży. Pomoże im to znacznie skrócić czas wyszukiwania potrzebnych informacji bez konieczności dostępu do komputera.
Cechy:
• Reklamy Google Mobile Ads będą miały te same podstawowe cechy
co standardowe reklamy AdWords, choć limit znaków będzie mniejszy.
• Reklamy będą się pojawiać nad i pod wynikami wyszukiwania na ekranie telefonu.
• Reklamodawcy będą mogli odesłać użytkownika do swojej mobilnej witryny albo pozwolić mu na bezpośrednie wybranie numeru firmy.
• Reklamodawcy będą mogli bezpłatnie utworzyć mobilną stronę WWW
za pośrednictwem darmowego serwisu Google AdWords Business Pages.
• Reklamodawcy będą mogli określić harmonogram wyświetlania reklam
tak, aby użytkownicy widzieli je tylko podczas zwykłych godzin roboczych.
Możliwość tworzenia mobilnych reklam będzie udostępniona klientom korzystającym z usługi AdWords. Po zalogowaniu się na swoje konto uzyskają oni opcję wygenerowania „mobilnej reklamy tekstowej”
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.