Firma Google nie przestaje ujawniać kolejnych nowości. Najważniejszą pozostaje oczywiście serwis społecznościowy Google+, ale szeroko komentuje się odświeżenie najważniejszych usług korporacji. Firma przedstawiła właśnie zapowiedź nowego Gmaila.
Po odświeżonej wyszukiwarce, kalendarzu czy mapach, Google zapowiada zmianę jednej z najpopularniejszych usług – serwisu mailowego Gmail. Użytkownicy mogą podejrzeć nadchodzące nowości już teraz aktywując z menu Motywów dwa z nich – Podgląd lub Podgląd (zwarty).
Głównym celem jaki przyświeca Google jest „wyeliminowanie niepotrzebnego nieładu i uczynienie Gmaila pięknym w równym stopniu, w jakim jest potężnym”. To część strategii firmy, która chce uczynić swoje produkty „bardziej skupionymi, elastycznymi i wygodnymi”.
Google informuje, że prace nad nowym Gmailem trwać będą przez kilka najbliższych miesięcy. Obecnie dostępne szablony są zapowiedzią kierunku zmian. Gmail zyska większe przyciski, szarą kolorystykę z czerwonymi i niebieskimi, lepiej ulokowanymi elementami oraz nowe zabezpieczenia przed oszustwami – użytkownik nie będzie już musiał klikać „pokaż szczegóły” by zobaczyć adres nadawcy wiadomości.
Nowe szablony pozostają w fazie eksperymentalnej i firma zapowiada, że niektóre rozszerzenia z katalogu Laboratorium mogą nie być w pełni funkcjonalne.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.