Google, w związku z uderzeniem huraganu Sandy, odwołała zaplanowaną na wczoraj konferencję. Firma postanowiła jednak pokazać nowe produkty online. Rodzina marki Nexus powiększyła się do trzech urządzeń.
Najnowszym dzieckiem Google jest Nexus 4, smartfon produkowany przez firmę LG. Wyróżnikiem telefonu ma być możliwość bezprzewodowego ładowania, funkcja robienia zdjęć w 360 stopniach (tzw. Photo Sphere) oraz atrakcyjna cena.
Nexus 4 działać będzie w oparciu o Androida w wersji 4.2, zaktualizowaną edycję Jelly Bean. Wśród systemowych nowości pojawiły się m.in.: możliwość pisania na klawiaturze za pomocą „rysunków” (tak jak w popularniej aplikacji „Swype”), opcja przesyłania mediów pomiędzy urządzeniami lub do telewizora czy tryb „daydream”, rodzaj wygaszacza ekranu, który wyświetla treści takie jak zdjęcia czy nowości z Google Currents podczas gdy telefon jest uśpiony.
Telefon ma 4,7-calowy ekran o rozdzielczości 1280 x 768 pikseli. Pod „maską” kryje się czterordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon S4 Pro, pracujący z częstotliwością 1,5 GHz. Urządzenie ma też procesor grafiki Adreno 320, 2 GB pamięci RAM oraz aparat cyfrowy o rozdzielczości 8 megapikseli. Dostępny będzie z 8 lub 16 GB przestrzeni na dane. Model obsługuje standard HSPA+ oraz NFC.
Telefon trafi najpierw do USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Australii, Francji, Kanady i Hiszpanii (od 13 listopada). W USA cena wersji 8 GB wynosi 299 dolarów, a za wersję z 16 GB pamięci trzeba będzie zapłacić 349 dolarów.
Rodzina Nexusa to także model nowy Nexus 10. Tablet ma wyświetlacz o rozdzielczości 2560 x 1600 pikseli (300 ppi), procesor Exynos 5, wyposażony w układ graficzny Mali T604 i 2 GB pamięci RAM. Można wybrać wersję z 16 lub 32 GB przestrzeni na dane. W tablecie znajdą się również: moduł NFC, gniazdo microUSB, micro HDMI i dwie kamery 5MP z tyłu i 1.9MP z przodu.
Nexus 10 w wersji 16 GB będzie kosztował 399 dolarów, a jego pojemniejsza wersja 499! Sprzedaż rozpocznie się 13 listopada w USA, Wielkiej Brytanii, Australii, Niemczech, Francji, Hiszpanii i Kanadzie.
Pojawiła się także nowa wersja Nexusa 7, siedmiocalowego tabletu. Nowością jest wykorzystanie planów mobilnych HSPA+, większe pojemności; model z Wi-Fi i 16 GB pamięci sprzedawany będzie za 200 dolarów, a z 32 GB za 250 dolarów. Model z 32 GB i HSPA+ kosztować ma 300 dolarów.
http://www.youtube.com/watch?v=pHuoDqcIyqk&feature=player_embedded
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.