Google udostępniło API swojego serwisu skracającego linki – goo.gl. API umożliwia wykorzystanie goo.gl do skracania i rozszerzania adresów internetowych w dowolnych serwisach oraz podgląd historii i danych danego linku.
Możesz wykorzystać te funkcje w różnych aplikacjach, umożliwiając działania takie jak auto-skracanie wewnątrz klientów Twitter’a lub Google Buzz czy monitorowanie statystyk użytkowania i wzorce w ruchu sieciowym – napisał na blogu Ben D’Angelo z zespołu opracowującego projekt goo.gl.
Według badań przeprowadzonych przez Pingdom, goo.gl jest najszybszym obecnie dostępnym serwisem skracającym.
Skracanie linków nie jest może najbardziej „medialnym” działem biznesu w internecie, ale niewątpliwie bardzo kuszącym. Dominującą rolę pełni tu Bit.ly. Czy zintegrowany z innymi produktami serwis skracający Google może „namieszać” na tym rynku? Z pewnością będzie ciekawą alternatywą dla istniejących już rozwiązań.
Dokumentację API goo.gl znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.