Google chce wprowadzić swój system rekomendacji o nazwie +1 na strony wydawców. Firma umożliwiła wklejenie specjalnego przycisku, który polecać będzie dane treści znajomym użytkownika.
Wydawcy serwisów informacyjnych, blogerzy i inni twórcy stron internetowych mogą zainstalować u siebie specjalny przycisk +1. Google przygotowała proste narzędzie, które umożliwia wybranie odpowiedniego rozmiaru i stylu przycisku, a następnie wyświetla odpowiedni kod, który należy wkleić w wybranym miejscu własnej strony.
+1 jest odpowiedzią Google na cieszący się ogromną popularnością system rekomendacji Facebooka – przycisk „Lubię to”. Firma ma nadzieję, że wydawcy skuszą się na jego udostępnienie licząc na wyższy ruch na swojej stronie. Dzięki klikom w przycisk przy danej treści, użytkownicy mogą ją polecać swoim znajomymi oraz innym internautom. Jeśli znajomy użytkownika będzie wyszukiwał podobnej treści, polecona strona pojawi się w jego wynikach wyszukiwania.
System rekomendacji Google pozostaje w fazie eksperymentalnej. Aby skorzystać z +1 należy stworzyć swój profil w Google lub zaktualizować go. Firma daje możliwość podejrzenia własnych rekomendacji oraz skasowania tych, które uznajemy obecnie za niechciane.
Wyniki wyszukiwania uwzględniające kliknięcia w +1 dostępne są obecnie jedynie w angielskojęzycznej wersji wyszukiwarki.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.