Google chce wprowadzić swój system rekomendacji o nazwie +1 na strony wydawców. Firma umożliwiła wklejenie specjalnego przycisku, który polecać będzie dane treści znajomym użytkownika.
Wydawcy serwisów informacyjnych, blogerzy i inni twórcy stron internetowych mogą zainstalować u siebie specjalny przycisk +1. Google przygotowała proste narzędzie, które umożliwia wybranie odpowiedniego rozmiaru i stylu przycisku, a następnie wyświetla odpowiedni kod, który należy wkleić w wybranym miejscu własnej strony.
+1 jest odpowiedzią Google na cieszący się ogromną popularnością system rekomendacji Facebooka – przycisk „Lubię to”. Firma ma nadzieję, że wydawcy skuszą się na jego udostępnienie licząc na wyższy ruch na swojej stronie. Dzięki klikom w przycisk przy danej treści, użytkownicy mogą ją polecać swoim znajomymi oraz innym internautom. Jeśli znajomy użytkownika będzie wyszukiwał podobnej treści, polecona strona pojawi się w jego wynikach wyszukiwania.
System rekomendacji Google pozostaje w fazie eksperymentalnej. Aby skorzystać z +1 należy stworzyć swój profil w Google lub zaktualizować go. Firma daje możliwość podejrzenia własnych rekomendacji oraz skasowania tych, które uznajemy obecnie za niechciane.
Wyniki wyszukiwania uwzględniające kliknięcia w +1 dostępne są obecnie jedynie w angielskojęzycznej wersji wyszukiwarki.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.