Firma Google udostępniła zaktualizowany przycisk „+1” w swojej wyszukiwarce, który stanowi kolejny krok do zawiązania interakcji z użytkownikami. Na czym polegają zmiany?
Na swoim blogu Google informuje użytkowników o wprowadzeniu do wyszukiwarki udoskonalonego przycisku „+1”. Każdy internauta korzystający z wyszukiwarki Google może kliknąć w ten przycisk, oznajmiając jednocześnie wszystkim współużytkownikom o tym, że znalazł coś godnego uwagi. Dodatkowo, może również dodać komentarz do swojego „kliknięcia”. Google umożliwia udostępnianie znajomym z wybranych grup w serwisie społecznościowym Google+, swoich sugestii z wyszukiwarki.
System rekomendacji „+1” w wyszukiwarce Google z założenia ma pozwolić na rozwój dialogu z użytkownikami. Ma być pomocny w znajdowaniu polecanych materiałów w sieci.
Użytkownicy klikający w przycisk „+1” automatycznie powiększają swój autorski zbiór najciekawszych, pomocnych, czy interesujących materiałów znalezionych w sieci. Lista ta może być zachowana dla użytkownika, albo rozpowszechniona w publicznym profilu Google.
Administratorzy i właściciele stron www mają już od jakiegoś czasu możliwość dodania przycisku „+1” na swojej stronie. Wystarczy, że pobiorą w tym celu kod ze stron Google.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...