Google unifikuje regulaminy [wideo]

Opublikowano: 25 stycznia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

Firma Google ogłosiła znaczące zmiany w formie organizacji własnych regulaminów. Zamiast wielu dokumentów pojawi się jeden.

Pozbywamy się 60 różnych regulaminów w różnych produktach Google i zastępujemy je jednym, krótszym i łatwiejszym w lekturze – informuje firma.

Nowa polityka prywatności obowiązywać będzie od pierwszego marca. Jest obowiązkowa dla wszystkich korzystających z rozwiązań Google. Swoje własne regulaminy będą wciąż mieć – ze względu na specyfikę branż, w których działają – projekty Books, Chrome czy Wallet.

Nie zmieniły się ustawienia prywatności użytkowników, ale dzięki nowym zapisom firma w prostszy sposób będzie mogła przenosić ich dane pomiędzy swoimi usługami. Google widzi siebie jako jeden duży produkt integrujący wyszukiwarkę, e-mail, YouTube, warstwę społecznościową i profesjonalną. Nowe zapisy mają ułatwić realizację i rozwój tej wizji oraz przyzwyczaić użytkowników do takiego właśnie traktowania Google. Mają zapewnić lepsze doświadczenia w korzystaniu z jej produktów.

Nowy regulamin tłumaczy terminologię stosowaną przez firmę, jest krótszy i napisany w bardziej przystępny sposób. Więcej informacji znaleźć można pod tym adresem.

Dawid ZarazińskiGoogle unifikuje regulaminy [wideo]

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.