Firma Google ogłosiła znaczące zmiany w formie organizacji własnych regulaminów. Zamiast wielu dokumentów pojawi się jeden.
Pozbywamy się 60 różnych regulaminów w różnych produktach Google i zastępujemy je jednym, krótszym i łatwiejszym w lekturze – informuje firma.
Nowa polityka prywatności obowiązywać będzie od pierwszego marca. Jest obowiązkowa dla wszystkich korzystających z rozwiązań Google. Swoje własne regulaminy będą wciąż mieć – ze względu na specyfikę branż, w których działają – projekty Books, Chrome czy Wallet.
Nie zmieniły się ustawienia prywatności użytkowników, ale dzięki nowym zapisom firma w prostszy sposób będzie mogła przenosić ich dane pomiędzy swoimi usługami. Google widzi siebie jako jeden duży produkt integrujący wyszukiwarkę, e-mail, YouTube, warstwę społecznościową i profesjonalną. Nowe zapisy mają ułatwić realizację i rozwój tej wizji oraz przyzwyczaić użytkowników do takiego właśnie traktowania Google. Mają zapewnić lepsze doświadczenia w korzystaniu z jej produktów.
Nowy regulamin tłumaczy terminologię stosowaną przez firmę, jest krótszy i napisany w bardziej przystępny sposób. Więcej informacji znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.