Google unifikuje regulaminy [wideo]

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Firma Google ogłosiła znaczące zmiany w formie organizacji własnych regulaminów. Zamiast wielu dokumentów pojawi się jeden.

Pozbywamy się 60 różnych regulaminów w różnych produktach Google i zastępujemy je jednym, krótszym i łatwiejszym w lekturze – informuje firma.

Nowa polityka prywatności obowiązywać będzie od pierwszego marca. Jest obowiązkowa dla wszystkich korzystających z rozwiązań Google. Swoje własne regulaminy będą wciąż mieć – ze względu na specyfikę branż, w których działają – projekty Books, Chrome czy Wallet.

Nie zmieniły się ustawienia prywatności użytkowników, ale dzięki nowym zapisom firma w prostszy sposób będzie mogła przenosić ich dane pomiędzy swoimi usługami. Google widzi siebie jako jeden duży produkt integrujący wyszukiwarkę, e-mail, YouTube, warstwę społecznościową i profesjonalną. Nowe zapisy mają ułatwić realizację i rozwój tej wizji oraz przyzwyczaić użytkowników do takiego właśnie traktowania Google. Mają zapewnić lepsze doświadczenia w korzystaniu z jej produktów.

Nowy regulamin tłumaczy terminologię stosowaną przez firmę, jest krótszy i napisany w bardziej przystępny sposób. Więcej informacji znaleźć można pod tym adresem.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Women TechStyle Summit 2025 (online)
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top