Firma Google ogłosiła znaczące zmiany w formie organizacji własnych regulaminów. Zamiast wielu dokumentów pojawi się jeden.
Pozbywamy się 60 różnych regulaminów w różnych produktach Google i zastępujemy je jednym, krótszym i łatwiejszym w lekturze – informuje firma.
Nowa polityka prywatności obowiązywać będzie od pierwszego marca. Jest obowiązkowa dla wszystkich korzystających z rozwiązań Google. Swoje własne regulaminy będą wciąż mieć – ze względu na specyfikę branż, w których działają – projekty Books, Chrome czy Wallet.
Nie zmieniły się ustawienia prywatności użytkowników, ale dzięki nowym zapisom firma w prostszy sposób będzie mogła przenosić ich dane pomiędzy swoimi usługami. Google widzi siebie jako jeden duży produkt integrujący wyszukiwarkę, e-mail, YouTube, warstwę społecznościową i profesjonalną. Nowe zapisy mają ułatwić realizację i rozwój tej wizji oraz przyzwyczaić użytkowników do takiego właśnie traktowania Google. Mają zapewnić lepsze doświadczenia w korzystaniu z jej produktów.
Nowy regulamin tłumaczy terminologię stosowaną przez firmę, jest krótszy i napisany w bardziej przystępny sposób. Więcej informacji znaleźć można pod tym adresem.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...