W 2011 roku firma Google wydała w samych tylko Stanach Zjednoczonych 70 mln dolarów na telewizyjne spoty promujące jej rozwiązania. Sporo jeśli weźmie się pod uwagę, że 96 proc. dochodów czerpie z działań internetowych.
Według firmy Kantar Media, Google widzi potrzebę reklamowania się w telewizji. Na tyle dużą by na spoty promoujące przeglądarkę Chrome czy serwis Google+ wydać w USA 70 mln dolarów. Aż o 64 mln więcej niż w 2009 roku. W 2008 roku na reklamy telewizyjne Google nie wydała ani centa.
Całościowe wydatki na reklamę zwiększyły się w porównaniu do 2010 roku czterokrotnie – wtedy firma Google przeznaczyła na ten cel 213 mln dolarów. Ponad 32 proc. przypadło na reklamy telewizyjne, a 57 proc. – na działania promocyjne w internecie.
Wpisy promowane
- Trzy korzyści z kwalifikowania technologii spawania (WPQR)Kwalifikowanie technologii spawania WPQR (ang. Welding Procedure Qualification Record) to procedura skierowana do firm oferujących produkcję spawalniczą. Wdrożenie WPQR daje ...
- Zmiana strony firmowej – jak uniknąć pułapek i przeprowadzić migrację bezproblemowo?W dynamicznym świecie cyfrowym aktualizacja strony internetowej jest nieunikniona. Nowe technologie, zmieniające się trendy UX i wymagania użytkowników sprawiają, że ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
09.05.2025 PM Showcase Day
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!