W 2011 roku firma Google wydała w samych tylko Stanach Zjednoczonych 70 mln dolarów na telewizyjne spoty promujące jej rozwiązania. Sporo jeśli weźmie się pod uwagę, że 96 proc. dochodów czerpie z działań internetowych.
Według firmy Kantar Media, Google widzi potrzebę reklamowania się w telewizji. Na tyle dużą by na spoty promoujące przeglądarkę Chrome czy serwis Google+ wydać w USA 70 mln dolarów. Aż o 64 mln więcej niż w 2009 roku. W 2008 roku na reklamy telewizyjne Google nie wydała ani centa.
Całościowe wydatki na reklamę zwiększyły się w porównaniu do 2010 roku czterokrotnie – wtedy firma Google przeznaczyła na ten cel 213 mln dolarów. Ponad 32 proc. przypadło na reklamy telewizyjne, a 57 proc. – na działania promocyjne w internecie.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.