Gra Arthic – międzynarodowy produkt Interia.pl

Opublikowano: 7 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Interia.pl wprowadziła na rynek internetową grę Arthic www.arthic.com, która jest zapowiadanym wcześniej produktem o charakterze globalnym. Arthic – to gra MMOG (Massive Multiplayer Online Game) wykonana w technologii Flash, która rozwija koncepcję tworzenia społeczności w rzeczywistości wirtualnej oraz komunikację z użytkownikami z całego świata.
– Gra Arthic jest mocnym krokiem Interia.pl w kierunku rynku profesjonalnej rozrywki internetowej oraz odważnym wyjściem poza polski rynek internetowy. Bardzo się cieszę, że udało nam się wspólnie z grupą ambitnych młodych ludzi stworzyć w pełni profesjonalny produkt. Arthic to kolejna po Wiedźminie, bardzo odważna, polska produkcja na światowy rynek gier  i rozrywki internetowej  – mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu Interia.pl.

Gra została wykonana przy współpracy z firmą SoDigital, a w jej produkcji uczestniczyli również twórcy z innych krajów. Główne atuty Arthic to grafika oraz odbiór gry podobny do produkcji przygotowywanych na komputery PC.

Gra ma zarabiać głównie na mikropłatnościach oraz reklamie. Jej światowa promocja rozpocznie się na początku roku 2008. Oprócz ciągłego rozwoju i udoskonalania gry online, poprzez dodawanie nowych postaci czy światów, niewykluczone, że w przypadku sukcesu online, prowadzone będą prace nad jej wersją pudełkową.

Gra Arthic – międzynarodowy produkt Interia.pl 1

Prócz tego, do końca roku Interia.pl zaprezentuje własną platformę dla graczy o nazwie Gameboard.pl. W połowie listopada z kolei rozpocznie się kampania reklamowa portalu pod hasłem: Interia.pl – Las Vegas wśród portali, w której wykorzystane zostaną wszystkie media: Telewizja, Radio, Prasa, Internet i Outdoor.

Hanna LaskowskaGra Arthic – międzynarodowy produkt Interia.pl

Podziel się!

O autorze

hania