Interia.pl wprowadziła na rynek internetową grę Arthic www.arthic.com, która jest zapowiadanym wcześniej produktem o charakterze globalnym. Arthic – to gra MMOG (Massive Multiplayer Online Game) wykonana w technologii Flash, która rozwija koncepcję tworzenia społeczności w rzeczywistości wirtualnej oraz komunikację z użytkownikami z całego świata.
– Gra Arthic jest mocnym krokiem Interia.pl w kierunku rynku profesjonalnej rozrywki internetowej oraz odważnym wyjściem poza polski rynek internetowy. Bardzo się cieszę, że udało nam się wspólnie z grupą ambitnych młodych ludzi stworzyć w pełni profesjonalny produkt. Arthic to kolejna po Wiedźminie, bardzo odważna, polska produkcja na światowy rynek gier i rozrywki internetowej – mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu Interia.pl.
Gra została wykonana przy współpracy z firmą SoDigital, a w jej produkcji uczestniczyli również twórcy z innych krajów. Główne atuty Arthic to grafika oraz odbiór gry podobny do produkcji przygotowywanych na komputery PC.
Gra ma zarabiać głównie na mikropłatnościach oraz reklamie. Jej światowa promocja rozpocznie się na początku roku 2008. Oprócz ciągłego rozwoju i udoskonalania gry online, poprzez dodawanie nowych postaci czy światów, niewykluczone, że w przypadku sukcesu online, prowadzone będą prace nad jej wersją pudełkową.
Prócz tego, do końca roku Interia.pl zaprezentuje własną platformę dla graczy o nazwie Gameboard.pl. W połowie listopada z kolei rozpocznie się kampania reklamowa portalu pod hasłem: Interia.pl – Las Vegas wśród portali, w której wykorzystane zostaną wszystkie media: Telewizja, Radio, Prasa, Internet i Outdoor.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.