Gra warta T610- program motywacyjny SE

Opublikowano: 14 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Euro RSCG Marketing House oraz agencja interaktywna digital One, zrealizowały program motywacyjny Sony Ericsson – „Gra warta T610”. Akcja, przygotowana z myślą o autoryzowanych przedstawicielach handlowych jednego z operatorów sieci komórkowej, trwała 2,5 miesiąca i zaowocowała 40 tysiącami sprzedanych telefonów. Sony Ericsson znalazł się w centrum zainteresowania handlowców z całego kraju.

Na łamach, stworzonego specjalnie na potrzeby tej akcji, serwisu ekstranetowego t610.pl, przedstawiciele handlowi do końca ubiegłego roku zgłaszali swój udział w programie, po czym przez WWW w dogodnym dla siebie momencie raportowali własne wyniki sprzedażowe. Automatycznie weryfikowane w bazie danych rezultaty zestawiane były w rankingach, dzięki którym uczestnicy mogli na bieżąco kontrolować swoją pozycję. Najlepsi sprzedawcy otrzymali nagrody pieniężne i rzeczowe. Na łamach serwisu rozgrywane były także dodatkowe konkursy motywujące graczy do częstego logowania się na stronie, oraz zwiększające dynamikę całej akcji. Zainteresowanym uczestnikom programu organizatorzy zaoferowali także dostęp do pełnych informacji na temat objętych zasadami programu aparatów Sony Ericsson, co znacznie ułatwiło proces sprzedaży.

40 tysięcy sprzedanych telefonów w ciągu niespełna 3 miesięcy, ponad 500 aktywnych graczy ostro rywalizujących o punktowane miejsca już w pierwszych tygodniach zabawy, prawie 20% uczestników programu regularnie logujących się na stronie aby zagrać o nagrody dodatkowe w niezapowiedzianych, jednodniowych konkursach. To tylko wybrane dane z systemu szczegółowego raportowania, które ilustrują naprawdę satysfakcjonujące wyniki tej akcji. „Gra warta T610” odniosła duży sukces – podsumowują organizatorzy.

http://www.t610.pl

Sylwester KozakGra warta T610- program motywacyjny SE

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.