Euro RSCG Marketing House oraz agencja interaktywna digital One, zrealizowały program motywacyjny Sony Ericsson – „Gra warta T610”. Akcja, przygotowana z myślą o autoryzowanych przedstawicielach handlowych jednego z operatorów sieci komórkowej, trwała 2,5 miesiąca i zaowocowała 40 tysiącami sprzedanych telefonów. Sony Ericsson znalazł się w centrum zainteresowania handlowców z całego kraju.
Na łamach, stworzonego specjalnie na potrzeby tej akcji, serwisu ekstranetowego t610.pl, przedstawiciele handlowi do końca ubiegłego roku zgłaszali swój udział w programie, po czym przez WWW w dogodnym dla siebie momencie raportowali własne wyniki sprzedażowe. Automatycznie weryfikowane w bazie danych rezultaty zestawiane były w rankingach, dzięki którym uczestnicy mogli na bieżąco kontrolować swoją pozycję. Najlepsi sprzedawcy otrzymali nagrody pieniężne i rzeczowe. Na łamach serwisu rozgrywane były także dodatkowe konkursy motywujące graczy do częstego logowania się na stronie, oraz zwiększające dynamikę całej akcji. Zainteresowanym uczestnikom programu organizatorzy zaoferowali także dostęp do pełnych informacji na temat objętych zasadami programu aparatów Sony Ericsson, co znacznie ułatwiło proces sprzedaży.
40 tysięcy sprzedanych telefonów w ciągu niespełna 3 miesięcy, ponad 500 aktywnych graczy ostro rywalizujących o punktowane miejsca już w pierwszych tygodniach zabawy, prawie 20% uczestników programu regularnie logujących się na stronie aby zagrać o nagrody dodatkowe w niezapowiedzianych, jednodniowych konkursach. To tylko wybrane dane z systemu szczegółowego raportowania, które ilustrują naprawdę satysfakcjonujące wyniki tej akcji. „Gra warta T610” odniosła duży sukces – podsumowują organizatorzy.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.