Euro RSCG Marketing House oraz agencja interaktywna digital One, zrealizowały program motywacyjny Sony Ericsson – „Gra warta T610”. Akcja, przygotowana z myślą o autoryzowanych przedstawicielach handlowych jednego z operatorów sieci komórkowej, trwała 2,5 miesiąca i zaowocowała 40 tysiącami sprzedanych telefonów. Sony Ericsson znalazł się w centrum zainteresowania handlowców z całego kraju.
Na łamach, stworzonego specjalnie na potrzeby tej akcji, serwisu ekstranetowego t610.pl, przedstawiciele handlowi do końca ubiegłego roku zgłaszali swój udział w programie, po czym przez WWW w dogodnym dla siebie momencie raportowali własne wyniki sprzedażowe. Automatycznie weryfikowane w bazie danych rezultaty zestawiane były w rankingach, dzięki którym uczestnicy mogli na bieżąco kontrolować swoją pozycję. Najlepsi sprzedawcy otrzymali nagrody pieniężne i rzeczowe. Na łamach serwisu rozgrywane były także dodatkowe konkursy motywujące graczy do częstego logowania się na stronie, oraz zwiększające dynamikę całej akcji. Zainteresowanym uczestnikom programu organizatorzy zaoferowali także dostęp do pełnych informacji na temat objętych zasadami programu aparatów Sony Ericsson, co znacznie ułatwiło proces sprzedaży.
40 tysięcy sprzedanych telefonów w ciągu niespełna 3 miesięcy, ponad 500 aktywnych graczy ostro rywalizujących o punktowane miejsca już w pierwszych tygodniach zabawy, prawie 20% uczestników programu regularnie logujących się na stronie aby zagrać o nagrody dodatkowe w niezapowiedzianych, jednodniowych konkursach. To tylko wybrane dane z systemu szczegółowego raportowania, które ilustrują naprawdę satysfakcjonujące wyniki tej akcji. „Gra warta T610” odniosła duży sukces – podsumowują organizatorzy.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.