Witryna www.grupa-adv.pl skierowana jest do obecnych oraz potencjalnych inwestorów. Poza informacjami podstawowymi inwestorzy znajdą tam raporty bieżące i okresowe, skonsolidowane dane finansowe, dane dotyczące kursu akcji oraz informacje na temat rynków, na których działają spółki wchodzące w skład Grupy.
„Od momentu naszego debiutu giełdowego prowadzimy bardzo aktywną politykę informacyjną. Półtora roku temu to głównie marketerzy oraz dziennikarze interesowali się naszą spółką. Dziś strony naszej witryny internetowej odwiedzają również inwestorzy. To zobowiązuje” – mówi Monika Król IR manager Grupy Adv.pl.
Grupa Adv.pl to zespół wyspecjalizowanych firm działających w obszarze nowych mediów oraz innowacyjnych rozwiązań technologicznych. W skład grupy wchodzi agencja interaktywna Adv.pl, agencja mediowa Codemedia, spółka technologiczna SMT Software, spółka ThinkOpen specjalizująca się w rozwiązaniach permission marketing, oraz Weblocus – działający w obszarze marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od października 2007 roku Adv.pl S.A. jest notowana rynku NewConnect prowadzonym przez GPW w Warszawie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.