Grupa e-budownictwo.pl rezygnuje z usług sieci Budowia i razem z Polskapresse tworzy wspólne biuro sprzedaży reklam.
Od początku przyszłego roku biura reklamy grupy e-budownictwo.pl oraz Polskapresse oferować będą reklamy klientom z branży budowlanej i nieruchomości. To wynik rezygnacji e-budownictwo.pl z usług agencji Budowia, należącej do IDMNet.
Zyskujemy większą kontrolę nad pakietami dedykowanymi naszym klientom. Zapewnimy też większą optymalizację kampanii reklamowych. Dla klientów serwisów z grupy e-budownictwo.pl dodatkowym atutem będzie zasięg jaki uzyska kampania – powiedział Przemysław Kalicki, prezes grupy e-budownictwo.pl.
Według październikowych badań Megapanel PBI/Gemius serwisy Grupy e-budownictwo.pl i Polskapresse miały ponad 1,4 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 46 mln odsłon.
W październiku tego roku Grupa e-budownictwo.pl dołączyła do grupy wydawniczej Polskapresse.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!