Grupa e-budownictwo.pl sprzedaje reklamy z Polskapresse

Opublikowano: 10 grudnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Grupa e-budownictwo.pl rezygnuje z usług sieci Budowia i razem z Polskapresse tworzy wspólne biuro sprzedaży reklam.

Grupa e-budownictwo.pl sprzedaje reklamy z Polskapresse 1Od początku przyszłego roku biura reklamy grupy e-budownictwo.pl oraz Polskapresse oferować będą reklamy klientom z branży budowlanej i nieruchomości. To wynik rezygnacji e-budownictwo.pl z usług agencji Budowia, należącej do IDMNet.

Zyskujemy większą kontrolę nad pakietami dedykowanymi naszym klientom. Zapewnimy też większą optymalizację kampanii reklamowych. Dla klientów serwisów z grupy e-budownictwo.pl dodatkowym atutem będzie zasięg jaki uzyska kampania – powiedział Przemysław Kalicki, prezes grupy e-budownictwo.pl.

Według październikowych badań Megapanel PBI/Gemius serwisy Grupy e-budownictwo.pl i Polskapresse miały ponad 1,4 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 46 mln odsłon.

W październiku tego roku Grupa e-budownictwo.pl dołączyła do grupy wydawniczej Polskapresse.

Dawid ZarazińskiGrupa e-budownictwo.pl sprzedaje reklamy z Polskapresse

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.