Grupa Inwestycje.pl umocniła swoją pozycję w 2008 roku

Portale należące do Grupy Inwestycje.pl wygenerowały w 2008 roku 50 milionów odsłon. Średnia liczba unikalnych użytkowników miesięcznie wyniosła prawie 1 milion.

Cały 2008 rok był dla Grupy rokiem stabilnego rozwoju, umacniania pozycji na rynku mediów internetowych, głównie w segmencie tematycznym Biznes-Finanse-Prawo. Ale to październik był najlepszym miesiącem, pod względem wyników czytelnictwa. Inwestycje.pl, najmocniejszy brand Grupy osiągnął wówczas rekordowy wynik 2,5 miliona odsłon. Sukces ten przełożył się także na rekordowe wyniki pozostałych serwisów należących do E-Financial S.A.
– Stały, dynamiczny rozwój Grupy to dla nas potwierdzenie, że obraliśmy właściwy kierunek działań. Pierwszy etap mamy już za sobą – Grupa powstała i umacnia swoją pozycję. Najbardziej cieszy nas to, że nasza oferta spotyka się zainteresowaniem czytelników i ich zapotrzebowaniem na informację. W naszych działaniach towarzyszy nam poczucie wyzwania, z roku na rok większe i bardziej motywujące. Rynek mediów internetowych w Polsce osiąga imponujące wyniki, jest coraz bardziej konkurencyjny i wymagający, dlatego tym bardziej cieszy nas nasza ugruntowana pozycja pośród największych jego graczy. Rok 2008 był rokiem stabilnego wzrostu Grupy Inwestycje.pl. – mówi Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu E-Financial S.A.

Głównym filarem Grupy Inwestycje.pl jest niezmiennie portal Inwestycje.pl. Giełda, gospodarka, nieruchomości, biznes, fundusze inwestycyjne, finanse firmy, ubezpieczenia, rynek pracy, to najważniejsze tematy na styku finansów, prawa i biznesu, poruszane na łamach portali Grupy.  – Dziennie publikowanych jest na naszych powierzchniach w sumie ponad 200 artykułów. Są to komentarze z rynku, artykuły eksperckie i raporty naszych dziennikarzy, materiały agregowane z prasy drukowanej, w ramach współpracy jaką prowadzimy z największymi tytułami na rynku. Publikujemy także wywiady z prezesami spółek, inwestorami, osobami zarządzającymi, polskimi przedsiębiorcami. Portal stanowi miejsce wymiany poglądów naszych czytelników poprzez dostępne w serwisie forum czy ankiety, jak ta ostatnia – na temat wprowadzenia w Polsce waluty euro. Tak oto portal jest miejscem konfrontacji opinii płynących z rynku, zarówno od naszych czytelników, jak i analityków i ekspertów finansowych. – tłumaczy Anna Sołowska, redaktor Inwestycje.pl.

Wraz z wybuchem światowego kryzysu na rynkach finansowych, wzrosło zapotrzebowanie na profesjonalną i kompleksową informację, która pozwala jeszcze dokładniej zrozumieć procesy zachodzące na rynkach. Dlatego też w ostatnich tygodniach wystartowaliśmy z cotygodniowymi raportami na temat produktów bankowych dla klientów indywidualnych. Raporty zawierają najważniejsze informacje na temat nowości i zmian w ofertach m.in. kredytów, lokat, kart debetowych i kredytowych oraz depozytów. Materiały udostępniane są bezpłatnie, do szerokiego wykorzystania przez redakcje polskich mediów. Raporty Inwestycje.pl mają na celu przede wszystkim informować czytelników o zmieniających się ofertach banków, a co za tym idzie – o możliwościach lokowania kapitału przez klientów indywidualnych. – Raport „Zmiany w bankowości dla klientów indywidualnych” uwzględnia najważniejsze modyfikacje w ofercie produktowej banków działających w Polsce. W ujęciu chronologicznym staram się opisać nowe produkty, które banki zaoferowały klientom indywidualnym w danym tygodniu. Nie pomijam również zmian w produktach już dostępnych na rynku bankowym. Ile zarobimy na konkretnej lokacie lub koncie, jak skończy się walka banków o depozyty i w jaki sposób kryzys finansowy wpłynął na portfele Polaków – to tylko niektóre pytania, na które spróbuję odpowiedzieć w cotygodniowych raportach. – tłumaczy Justyna Niedzielska, autorka cotygodniowych raportów Inwestycje.pl.

– Stabilny wzrost Grupy odczytujemy jako wiadomość zwrotną z rynku, iż wszystkie podejmowane przez nas działania spotykają się zainteresowaniem czytelników i ich zapotrzebowaniem na informację, którą im codziennie serwujemy. By wyprzedzać oczekiwania rynku, przyjęliśmy strategię, która opiera się zarówno na tworzeniu nowych projektów od podstaw, jak i przejęciach już istniejących serwisów.  W 2009 roku będziemy nadal konsekwentnie rozwijać naszą ofertę i budować trwałą pozycję na rynku. Obecnie pracujemy nad nowym projektem i już w 2009 roku planujemy sprawić miłą niespodziankę użytkownikom naszego segmentu finansowego. – zapowiada Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu E-Financial S.A.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top