Kontrolowana przez Jarosława Czarnika Grupa meble.pl przejęła w lipcu dwa konkurencyjne serwisy internetowe. Wartość transakcji przekroczyła 300 tysięcy złotych.
Serwisy, które zostały kupione i weszły do Grupy meble.pl to meblowy.com.pl oraz mebleo.pl. Łączna wartość transakcji wyniosła ponad 300 tysięcy złotych i pochodziła ze środków własnych grupy. Pierwszy z przejętych serwisów – meblowy.com.pl – to internetowy katalog mebli, którego celem jest promocja oferty polskich producentów mebli. W najbliższym czasie witryna zostanie w pełni zintegrowana z portalem meble.pl Drugi z zakupionych serwisów to mebleo.pl, którego cały ruch został skierowany na pasaż handlowy sklep.meble.pl.
– Akwizycja jest jednym z elementów strategii rozwoju jaka została przyjęta przez Grupę meble.pl, choć nie jest to element najistotniejszy. Do końca roku chcemy zbudować silną pozycję wśród serwisów z tak zwanej kategorii budownictwo i nieruchomości oraz bardzo mocno wypromować nasz pasaż handlowy, który jest unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku meblarskim. – skomentował Jarosław Czarnik, właściciel firmy kontrolującej Grupę meble.pl.
Grupę meble.pl tworzy sześć serwisów internetowych z których najważniejszy to działający od pięciu lat portal meble.pl. Według ostatniego, majowego badania Internetu Megapanel PBI/Gemius meble.pl odwiedza ponad 200 tysięcy internautów. Jednym z najważniejszych projektów grupy jest pasaż handlowy sklep.meble.pl, gdzie producenci mebli oraz salony meblowe mogą prezentować swoją ofertę w prosty i czytelny sposób. Oprogramowanie dostarczone przez sklep.meble.pl zapewnia sprzedawcom dynamiczne zarządzania ofertą jak również całą obsługę e-commerce (śledzenie zamówień, korespondencji, zmiany statusów na komentowaniu transakcji i produktów włącznie). Platforma pozwala na prowadzenie własnego sklepu i integracje z pasażem lub założenie osobnego sklepu w dowolnej domenie lub subdomenie sklep.meble.pl. Do końca roku Grupa chce zwiększyć ponad dwukrotnie swój zasięg (do poziomu 500 tysięcy real users) oraz rozszerzyć ofertę pasażu o wyposażenie wnętrz oraz akcesoria meblowe.
Grupa meble.pl należy do internetowej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline, która zarządzana jest przez dom mediowy Cormedia.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.