Kontrolowana przez Jarosława Czarnika Grupa meble.pl przejęła w lipcu dwa konkurencyjne serwisy internetowe. Wartość transakcji przekroczyła 300 tysięcy złotych.
Serwisy, które zostały kupione i weszły do Grupy meble.pl to meblowy.com.pl oraz mebleo.pl. Łączna wartość transakcji wyniosła ponad 300 tysięcy złotych i pochodziła ze środków własnych grupy. Pierwszy z przejętych serwisów – meblowy.com.pl – to internetowy katalog mebli, którego celem jest promocja oferty polskich producentów mebli. W najbliższym czasie witryna zostanie w pełni zintegrowana z portalem meble.pl Drugi z zakupionych serwisów to mebleo.pl, którego cały ruch został skierowany na pasaż handlowy sklep.meble.pl.
– Akwizycja jest jednym z elementów strategii rozwoju jaka została przyjęta przez Grupę meble.pl, choć nie jest to element najistotniejszy. Do końca roku chcemy zbudować silną pozycję wśród serwisów z tak zwanej kategorii budownictwo i nieruchomości oraz bardzo mocno wypromować nasz pasaż handlowy, który jest unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku meblarskim. – skomentował Jarosław Czarnik, właściciel firmy kontrolującej Grupę meble.pl.
Grupę meble.pl tworzy sześć serwisów internetowych z których najważniejszy to działający od pięciu lat portal meble.pl. Według ostatniego, majowego badania Internetu Megapanel PBI/Gemius meble.pl odwiedza ponad 200 tysięcy internautów. Jednym z najważniejszych projektów grupy jest pasaż handlowy sklep.meble.pl, gdzie producenci mebli oraz salony meblowe mogą prezentować swoją ofertę w prosty i czytelny sposób. Oprogramowanie dostarczone przez sklep.meble.pl zapewnia sprzedawcom dynamiczne zarządzania ofertą jak również całą obsługę e-commerce (śledzenie zamówień, korespondencji, zmiany statusów na komentowaniu transakcji i produktów włącznie). Platforma pozwala na prowadzenie własnego sklepu i integracje z pasażem lub założenie osobnego sklepu w dowolnej domenie lub subdomenie sklep.meble.pl. Do końca roku Grupa chce zwiększyć ponad dwukrotnie swój zasięg (do poziomu 500 tysięcy real users) oraz rozszerzyć ofertę pasażu o wyposażenie wnętrz oraz akcesoria meblowe.
Grupa meble.pl należy do internetowej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline, która zarządzana jest przez dom mediowy Cormedia.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.