Grupa meble.pl przejmuje konkurentów

Kontrolowana przez Jarosława Czarnika Grupa meble.pl przejęła w lipcu dwa konkurencyjne serwisy internetowe. Wartość transakcji przekroczyła 300 tysięcy złotych.
Serwisy, które zostały kupione i weszły do Grupy meble.pl to meblowy.com.pl oraz mebleo.pl. Łączna wartość transakcji wyniosła ponad 300 tysięcy złotych i pochodziła ze środków własnych grupy. Pierwszy z przejętych serwisów – meblowy.com.pl – to internetowy katalog mebli, którego celem jest promocja oferty polskich producentów mebli. W najbliższym czasie witryna zostanie w pełni zintegrowana z portalem meble.pl Drugi z zakupionych serwisów to mebleo.pl, którego cały ruch został skierowany na pasaż handlowy sklep.meble.pl.

– Akwizycja jest jednym z elementów strategii rozwoju jaka została przyjęta przez Grupę meble.pl, choć nie jest to element najistotniejszy. Do końca roku chcemy zbudować silną pozycję wśród serwisów z tak zwanej kategorii budownictwo i nieruchomości oraz bardzo mocno wypromować nasz pasaż handlowy, który jest unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku meblarskim. – skomentował Jarosław Czarnik, właściciel firmy kontrolującej Grupę meble.pl.

Grupa meble.pl przejmuje konkurentów 1

Grupę meble.pl tworzy sześć serwisów internetowych z których najważniejszy to działający od pięciu lat portal meble.pl. Według ostatniego, majowego badania Internetu Megapanel PBI/Gemius meble.pl odwiedza ponad 200 tysięcy internautów. Jednym z najważniejszych projektów grupy jest pasaż handlowy sklep.meble.pl, gdzie producenci mebli oraz salony meblowe mogą prezentować swoją ofertę w prosty i czytelny sposób. Oprogramowanie dostarczone przez sklep.meble.pl zapewnia sprzedawcom dynamiczne zarządzania ofertą jak również całą obsługę e-commerce (śledzenie zamówień, korespondencji, zmiany statusów na komentowaniu transakcji i produktów włącznie). Platforma pozwala na prowadzenie własnego sklepu i integracje z pasażem lub założenie osobnego sklepu w dowolnej domenie lub subdomenie sklep.meble.pl. Do końca roku Grupa chce zwiększyć ponad dwukrotnie swój zasięg (do poziomu 500 tysięcy real users) oraz rozszerzyć ofertę pasażu o wyposażenie wnętrz oraz akcesoria meblowe.

Grupa meble.pl należy do internetowej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline, która zarządzana jest przez dom mediowy Cormedia.

www.meble.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top