Grupa meble.pl przejmuje konkurentów

Opublikowano: 7 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Kontrolowana przez Jarosława Czarnika Grupa meble.pl przejęła w lipcu dwa konkurencyjne serwisy internetowe. Wartość transakcji przekroczyła 300 tysięcy złotych.
Serwisy, które zostały kupione i weszły do Grupy meble.pl to meblowy.com.pl oraz mebleo.pl. Łączna wartość transakcji wyniosła ponad 300 tysięcy złotych i pochodziła ze środków własnych grupy. Pierwszy z przejętych serwisów – meblowy.com.pl – to internetowy katalog mebli, którego celem jest promocja oferty polskich producentów mebli. W najbliższym czasie witryna zostanie w pełni zintegrowana z portalem meble.pl Drugi z zakupionych serwisów to mebleo.pl, którego cały ruch został skierowany na pasaż handlowy sklep.meble.pl.

– Akwizycja jest jednym z elementów strategii rozwoju jaka została przyjęta przez Grupę meble.pl, choć nie jest to element najistotniejszy. Do końca roku chcemy zbudować silną pozycję wśród serwisów z tak zwanej kategorii budownictwo i nieruchomości oraz bardzo mocno wypromować nasz pasaż handlowy, który jest unikatowym rozwiązaniem na polskim rynku meblarskim. – skomentował Jarosław Czarnik, właściciel firmy kontrolującej Grupę meble.pl.

Grupa meble.pl przejmuje konkurentów 1

Grupę meble.pl tworzy sześć serwisów internetowych z których najważniejszy to działający od pięciu lat portal meble.pl. Według ostatniego, majowego badania Internetu Megapanel PBI/Gemius meble.pl odwiedza ponad 200 tysięcy internautów. Jednym z najważniejszych projektów grupy jest pasaż handlowy sklep.meble.pl, gdzie producenci mebli oraz salony meblowe mogą prezentować swoją ofertę w prosty i czytelny sposób. Oprogramowanie dostarczone przez sklep.meble.pl zapewnia sprzedawcom dynamiczne zarządzania ofertą jak również całą obsługę e-commerce (śledzenie zamówień, korespondencji, zmiany statusów na komentowaniu transakcji i produktów włącznie). Platforma pozwala na prowadzenie własnego sklepu i integracje z pasażem lub założenie osobnego sklepu w dowolnej domenie lub subdomenie sklep.meble.pl. Do końca roku Grupa chce zwiększyć ponad dwukrotnie swój zasięg (do poziomu 500 tysięcy real users) oraz rozszerzyć ofertę pasażu o wyposażenie wnętrz oraz akcesoria meblowe.

Grupa meble.pl należy do internetowej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline, która zarządzana jest przez dom mediowy Cormedia.

www.meble.pl

Hanna LaskowskaGrupa meble.pl przejmuje konkurentów

Podziel się!

O autorze

hania