Od początku roku Grupa Kapitałowa SARE osiągnęła zysk netto w wysokości 905 tys. zł, przychody spółki w tym okresie osiągnęły poziom 12 mln zł. W porównaniu z rokiem ubiegłym zysk wzrósł o ponad 150 proc, przychody zaś o 76 proc.

Nieustannie pniemy się w górę, rozwijamy narzędzia i wachlarz usług Grupy. Widząc takie wyniki nie ukrywam swojej radości. Jestem dumny z całego zespołu pracowników Grupy, bo to oni są autorami tego sukcesu. Jest to dla nas bez wątpienia motywacja do wprowadzania kolejnych innowacji związanych z rynkiem szeroko pojętego e-marketingu i wsparcia sprzedaży, bo zapotrzebowanie na usługi jakie oferujemy ciągle rośnie. Naszym celem jest jak największa automatyzacja działań marketingowych poprzesz wszelkie dostępne kanały komunikacji. – powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE SA.
Wyniki są efektem intensywnych działań sprzedażowych oraz rozwojowych poszczególnych spółek zależnych i powiązanych. Marki mrTarget i Inis, które ze start-upów przerodziły się w silne i dojrzałe spółki, generują dziś bardzo duże zyski. Niedawno do Grupy Kapitałowej SARE dołączyły kolejne firmy – Salelifter, TeleTarget oraz Emagenio.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.