Agencja interaktywna byss.pl stworzyła serwis internetowy, umożliwiający zdobycie atrakcyjnych nagród poprzez uczestnictwo w grach zręcznościowych. Winpla.pl proponuje Internautom połączenie przyjemnej zabawy z elementem rywalizacji oraz szansą na uzyskanie nagród rzeczowych.
Każda z gier składa się z trzech poziomów. Internauci mają możliwość ustalenia stawki pomiędzy 2 a 20 zł. Po przejściu danego poziomu, uczestnicy mogą wybrać czy wolą pozostać przy zdobytej nagrodzie, czy zaryzykować rywalizację o jeszcze atrakcyjniejszą, dostępną po kolejnym poziomie.
Osoby odwiedzające stronę mają możliwość skorzystania z wersji testowej serwisu. Dla nowych użytkowników, agencja stworzyła serię multimedialnych filmików, które pokazują krok po kroku jak wykorzystać pełny potencjał witryny. Aby rozpocząć rywalizację o prawdziwe nagrody, wystarczy założyć konto i doładować je za pośrednictwem przelewu lub systemu platnosci.pl.
Główną ideą platformy Winpla.pl jest umożliwienie zdobycia cennych nagród za małe kwoty pieniężne. Internauci mogą grać m.in. o aparaty cyfrowe, nawigacje GPS czy notebooki przy stawkach zaczynających się już od 2 złotych – mówi Daniel Czapiewski, Dyrektor strategiczny byss.pl. W celu zapewnienia najwyższego komfortu graczom przygotowaliśmy nowoczesny i stale rozwijający się serwis.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.