Herbal Essences- zmysłowy projekt

Opublikowano: 5 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Procter&Gamble uruchomił właśnie nową witrynę produktową marki Herbal Essences. Na stronach zaprojektowanych w wyjątkowym, zmysłowym klimacie, prezentowane są szampony z nowej, egzotycznej linii Fruit Fusion. Autorem strony jest agencja HYPERmedia.

Pod adresem herbalessences.pl wszystko jest egzotycznie zmysłowe, tak jak głosi hasło reklamowe nowej linii szamponów marki Herbal Essences. Projekt stron nawiązuje do rozwiązań europejskich serwisów firmy, a jego głównym zadaniem jest zapewnienie internautkom egzotycznie zmysłowego kontaktu z naturą. Dzięki charakterystycznej kolorystyce strony, nastrojowej muzyce oraz wyeksponowaniu nowej linii produktów, stworzony został specyficzny klimat witryny. Wszystko po to, aby przenieść konsumentki w zmysłowy świat Herbal Essences.

Na stronie można obejrzeć filmy reklamowe, ściągnąć na swój komputer egzotyczne tapety lub specjalne ikony do kompozycji pulpitu. Prawdziwa zabawa zaczyna się jednak w tzw. „Strefie rozrywki”. Tutaj do dyspozycji konsumentek są dowcipne gry i testy, takie jak „Uniwersytet Przyjemności” czy „Klub Eden”.

Uruchomienie nowej witryny produktowej związane jest z prowadzeniem na rynek nowej linii szamponów opartych na owocowych ekstraktach – Herbal Essences Fruit Fusion.

Kampania promująca zmysłowe strony oparta jest na trzech liniach kreacyjnych. Dwie z nich nawiązują do gier i testów zamieszczonych na stronie, trzecia ma charakter stricte produktowy i przedstawia nową gamę produktów. Kreacje reklamowe, których autorem jest agencja HYPERmedia, zamieszczone są na serwisach tematycznych portalu Onet.pl.

Zmysłowa witryna internetowa jest kolejnym projektem agencji HYPERmedia, wykonanym dla Procter&Gamble. Miesiąc wcześniej w sieci odbyła się premiera stron produktowych dotyczących marki Olay.

http://www.herbalessences.pl

Sylwester KozakHerbal Essences- zmysłowy projekt

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.